Inceput

26 2 0
                                    

O zi banala , la un liceu obisnuit, intr-o localitate obisnuita, un baiat obisnuit, Mateo, nimic deosebit pana acum. Dar cine se astepta, ca in aceasta zi, Mateo sa faca cunostiinta cu Medeea. Nu stiti cine e Medeea? O sa va ajut eu cu o mica descriere. O fata simpla, obisnuita, nu prea inalta, aproximativ 1,60 si in jur de 40 de kg. Nu iese in evidenta, intr-o multime nu ai observa daca se afla acolo sau nu. E genul de fata mai timida, putin retrasa, dar la locul ei. Nu-i place deloc sa fie in centrul atentiei, ar da orice ca sa nu ajunga in aceasta situatie rusinoasa.

Acum, cei doi , sunt doar niste straini. Niste persoane care au in comun doar faptul ca se afla la acelasi liceu. Ea fiind cu un an mai mica decat el. Dupa doi ani, el inca nu o observase. Doar mici priviri nevinovate, acordate din trecere. El fiind prea timid sa se bage in seama cu ea, chiar daca ar fi placut-o la momentul respectiv. Ea fiind la fel de rusinoasa, neavand motiv de a se baga in seama cu el, pana intr-o zi cand fata ii scrise primul mesaj pe facebook. O simpla intrebare banala, dar asta avea a schimba toata situatia dintre ei. Un inceput timid, dar indeajuns de bun. Dupa cateva ore, Mateo incepuse sa-i scrie. Discutia continua, incepand sa se lege ceva intre ei. Pana acum nimic, simpli prieteni, fara ca cineva sa se gandeasca ca cei doi vor ajunge sa fie impreuna. Dupa o saptamana , s-au "inalnit" pentru prima data. Chiar daca intalnit e cam mult spus, ei petrecand doar o pauza mare, de 20 de minute impreuna, pe o banca , intr-un parc, avand o discutie complet random. Nimic nu se lega, nici nu aveau un subiect de dezbatut. Trece si aceasta zi.

Ei inca tin legatura. Devenind prieteni foarte buni. Avand mare incredere unul in altul, chiar daca e prea devreme, totusi au. Ceva le inspira asta. Zilele trec, ei inca continua sa vorbeasca. Apar si convorbirile pana seara tarziu. Atunci amandoi erau mult mai deschisi si fara temeri. Asa au ajuns sa fie impreuna. Chiar daca oficial nu s-a intamplat. Ei stiau ca sunt impreuna si se comportau ca atare. Au luat-o in joaca la inceput, ca un fel de gluma. Dar incepe sa le placa, incep sa se simta bine unul cu altul. Aparent, aveau nevoie de asta. El fiind singur de mult.. si ea recent se despartise de iubitul ei. Nefiind ceva prea serios, ea a putut sa treaca usor peste si sa-l iubesca pe Mateo fara nici o problema. Amandoi vor un nou inceput impreuna.

Mateo fiind un baiat foarte serios. S-a maturizat foarte devreme. Vedea totul cu alti ochi fata de restul baietiilor de varsta lui. Pentru el nu conta doar aspectul fizic. Stia ca gandirea si personalitatea e mult peste. A trecut de pragul ala, in care tot ce vedea era corpul fetelor, uitandu-se in stanga si in dreapta. Era inalt, cam unul 1,83 as putea spune, 80 de kg, blond, ochii caprui, si un fizic care sugera ca face mult sport. Nimic prea atragator, nefiind cel mai aratos baiat. Dar era ok. Pentru Medeea era de ajuns. Asa cum era el, il vedea perfect. Il vedea ca pe acea persoana care ii lipsea din viata ei. Era acel ceva, de care avea nevoie. Asta era tot ce conta. Nici ea nu punea prea multa importanta pe aspectul lui fizic. Conta foarte mult faptul ca era matur, chiar daca avea o varsta frageda. Asta a uimit-o. A fost surprinsa cand a ajuns sa-l cunoasca mai bine. El punea suflet in ceea ce simtea si in ceea ce facea pentru ea. Si ea facea la fel.

Nu a aparut nici o cearta intre cei doi la inceput. Nu se contraziceau deloc. Uneori , fiecare mai lasa de la el, chiar daca stia ce cealalta persoana nu avea dreptate, dar totusi o faceau. Asta arata cat de mult se iubeau. Chiar si cand apareau discutii aprinse contradictorii, ei nu se certau. Ci pur si simplu discutau despre asta. Fiecare isi spunea parerea si la final ajungeau la un comun acord. Ceea ce ar trebui sa faca orice cuplu care isi doreste sa aibe o relatie de lunga durata. Cei doi descoperise cheia succesului. Erau foarte fericiti de ceea ce aveau. Se aveau unul pe altul si restul nu mai conta. Cei doi s-au schimbat mult. Isi acordau timp. Se vedea in fiecare zi la liceu, in fiecare pauza, in acelasi loc, un pervaz de geam. Nimic romantic, dar totusi pentru ei, era un loc foarte special, locul lor. Nu vor uita prea curand acel loc. Fiind ceva sfant, as putea spune.

Mama Medeei aflase de relatia lor. Neavand nimic impotriva. Chiar din potriva, o incuraja. Fata avea si sustinerea mamei sale. Tatal ei era plecat in strainatate. Asa ca se ferise sa-i dea vestea cea noua. De cealalta parte, Mateo era prea incapatanat si nu era invatat sa vorbeasca cu parintii sai cand aparea ceva nou. Se descurca singur. Era destul de matur pentru a lua decizile pe cont propriu. Nu mai avea nevoie de sfaturile tatalui sau de cele ale mamei sale, stia ce sa faca. Era foarte curajos si avea incredere in sine si in propriile forte. Stia ce poate sa faca si ce nu. Pentru el, prioritar era fericirea Medeei. Orice sa o faca fericita. Orice pentru ca ea sa fie in siguranta. Ea devenise mult mai important decat propria lui viata. Simtea ceva ce nu mai simtise pentru alta fata. Si ea, simtise ceva ce nu a mai simtit. A inceput sa-i salte inima de fiecare data cand il revedea. Devenea tot mai fericita ca-l avea pe Mateo. Isi dadu seama de cat noroc a avut parte. Acum ceea ce ramanea de facut, era sa-l tina aproape. Sa nu cumva sa-l piarda. Pentru ea, Mateo devenise cea mai imporanta persoana din viata ei, dupa familie, bineinteles.



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just You and MeWhere stories live. Discover now