3.Vechi prietenii
De dimineata m-a trezit un sunet cunoscut.Am pus mana pe acel lucru si vroiam sa-l arunc in perete...dar pe loc mi-am amintit...nu-l arunca in perete ca este al cincilea telefon, nu-l arunca in perete ca este al cincilea telefon...
L-am luat si am vazut numele apelantului...
-Nu se poateeeeeeeeee.....am tipat in gura mare in bratele lui Will...
Will a cazut din pat.
-Femeie ce sa intamplat.Credeam ca a venit apocalipsa.
-Este...este...este Beeeeeeeeeeeeaaaaaa...am tipat de fericire...
-Gataaaa nu ma tipa am inteles. a spus el putin suparat si adormit. S-a pus inapoi in pat la mine si s-ia pus patura in cap.
Cat saream si topaiam prin camera de fericire ca Bea cea mai buna prietena inca din scoala generala mi-a trimis mesaj ca va veni la mine.Toti din casa au venit speriati sa vada ce sa intamplat.
-Ce sa intamplat....!!!! au spus toti la unison...
-Tataaaaa... Beea..Beeea..
-Ce este cu ea...
- Vine aici...am spus eu bucuroasa...
-Ahamm....nici nu ma asteptat la altceva...a spus el coborand scarile..
Am mers spre dulap si mi-am luat o pereche de blugi negri, un tricou albastru si o jacketa neagra ca de obicei .Am iesit repede.O masina a oprit...din ea o fata imbracata lejer, cu parul castaniu pana la umeri si ochii caprui a iesit cu o valiza mare...
-Beeeeeeaaaa...am alergat spre ea
-Hey...a spus ea
-Ce faci nu ne-am mai vazut de cari de ani...Ce mai fac parintii tai...
-Bine...dar ai tai...?
-Pai...tata bine dar mama...nu prea
-Imi pare rau...
-Nu mai dramatiza atata hai sa-ti prezit familia mea...
-Okkk...
-El este Will noul Alpha ... stai el doarme...el e tatal lui si eu noul Beta...am spus eu facand pupi face
-Imi pare bine...Bianca imi arati camera ta? a spua ea fericita...
-Da hai...
Am ajuns in camera dar un sunet deranja toata linistea frumoasa...
-Will....am spus eu cand mi-am amintit ce am uitat....
-El e Alpha-ul...? Si de ce doarme in camera ta...? a spus nedumerita...
-Nu conteaza...si da...ii spun Will deoarece suntem prieteni de mici...Will! am spus eu usor din usa... Nimic... Will...! am strigat mai tare...TOT NIMIC... M-am enerva... Mi-am facut elan din usa si am sarit pe el in acelasi timp ce ii strugam numele...
-CE NAIBA!! FOC???!! UNDE... FEMEILE SI COPIII SUNT BINE???a spus el de pe jos...
Amandoua eram pe jos de ras.
-Ti-am mai spus sa nu ma trezesti asa....a spus raspicat...
-Nu mai conteaza hai iesi afara ca am musafiri...
Will a iesit. Pana seara noi nu am mai iesit din camera...
CITEȘTI
Noul Alpha
RomanceO fata de 18 ani pe nume Bianca incearca sa treaca peste greutatile vietii cu ajutorul sufletului ei pereche Adrian.