Κεφαλαιο 8ο

64 4 0
                                    

Ζεστηη...και νιωθω σεξυ..παμε να φυγουμε ενα να γινουμε ζεστη..κι οποιος αντεξει..

Μλκα μονη σου!!

Αφου ζεστενομαι εγω φταιω?ομποο

Ποτε πηγε μεσημερι ρε φιλε??

Αφου καθησα στον καναπε εστειλα στα κοριτσια να ερθουν απο εδω 8:30 για να ετοιμαστουμε...τα αγορια θα ερθουν να μας παρουν κατα τις 10:00 για το κλαμπ...

Κωστας:"αδερφουλαα..εγω με τον Λεφ φευγουμε!"

Εγω:"που πατεε???"

Κωστας:"στα παιδια..θα σας δουμε το βραδυ τα λεμεε!"

Εγω:"καλα...γεια"

Ποοο..κι εγω τι θα κανω τοσες ωρες μονη μ?

Το βρηκαααα..καλα εε ειμαι θεα..θα παραγγειλω καμια πιτσα και θα δω καμια ταινια...τι ειπα ο ανθρωπος..ιδεεαραα..δεν την εχει σκεφτει κανενας στον κοσμο..

Μλκα τι εχεις παθει σημερα??

Μονο σημερα?

Αυτο να μου πεις

Ντινγκ ντονγκ

Πολυ γρηγορα δεν ηρθαν?

Ανοιξα την πορτα...ποοοο μαλακες παλι ο ιδιοςς...

Del:"γεια κουκλα"

Εγω:"γεια!ποσο ειναι?"

Del:"5€ μωρο"

Εγω:"οριστε!" του ειπα και εκλεισα την πορτα στα μουτρα του..δεν αντεχεται το παιδι...

Ωραιο παιδι ομως;)

Μμμ..ναι..καλα..οτι πεις...

Εκατσα στο σαλονι και εβαλα να δω το The Notebook..

Τι καλυτερο στον κοσμο απο το να τρως μια ολοκληρη πιτσα μονος σου?
Αχχ αχχχ

Η ταινια ξεκινησε και εγω αρχισα να τρωω την πολυαγαπημενη μου πιτσα..την αγαπη μου...τον ερωτα μου..την παντοτινη μου αγαπη...την...

Εεεεεε εεεε εεεε για ηρεμησε λιγοοο..ουτε για τον Δημο δεν μιλας ετσιιι!!

1ον η πιτσα ειναι ιερη και πανω απο ολα...καταλαβες?

2ον θα ερθει και η στιγμη να τα πω και για τον Δημο

Ποτε ρε???

Αμμ..δεν ξερω...

Μετα απο αρκετη ωρα η ταινια ειχε τελειωσει κι γω βρεθηκα κοιμησμενη στον καναπε....

Ανοιγω το κινητο μου για να δω την ωρα...καλα μωρε η ωρα ακομα ειναι εφ...8:00????????wtfff????

-Just friends?? -No!!                                                         Where stories live. Discover now