4.bölüm

47 4 0
                                    

Chanyeol bıyıklarını okşayıp duruyordu.  Baekhyun ise"aman tadimiz kaçmasın chanyeol bey." Diyordu.

Ve kimsenin bilmediği bir şey vardı çocuğu olan tek kişi baekhyun değildi. Zengin ama piç suhonun hizmetçisi Lay de hamileydi ve doğurmuştu. Evet evet küçük minnak Soomuzu Suho kaçırmıştı. Çünkü beşik kermesi yapacaktı....  Bunu Lay e söylerken manav Kris bunları duyar ve hemen keko başı Sehuna söyler.

Sehun ise durut durut diye zıplayıp  semt oturusu yaparak, suhonun evini basar.

- sen hayırdır lö  Soo ya beşik kermesi yapıyon piç.

+ Aha aha (zengin ama piç gülüşü)  sanane yarram (sehun gibi davranır akbaba taklidi yaparak konuşurlar)

-ney hüso duyyon mu la bunun dediğini?

*(Manav Kris) he ya duyuyom. Vay piç vay.

+Evet bir piçim. Kabul, ama sorun bir neden. Ben ben daha çok küçükken bana babam harçlığımı 2000$ dan 1500$ dolara indirdi. Ağır depresyon a girdim...

Bu sırada ağlayan sehun ve manav Kris Suho ya bakar ve;

+Sana amça diyebilirmiyim amça.

Der ve dizlerinin üzerine çöküp ağlar.

Sonra sehun diyebilirsin yarram der ve gider.
Yolda bide ne görsün Luhan şort giymiş. Kalbi bukadarini kaldıramaz ve semt oturusu yapmadan yürür....

-Ah Luhan galbimi çaldın vicdansız dansözüm.
Ağlar...

EXO Türk Olsaydı 👀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin