Vampir Gazeteci

11 1 0
                                    

Ben Ceylin çok acı çektim daha 4 yaşındayken anne ve babasızdım. Avukat beni anneme verdi ama ben istemediğim için babaannemle kalmak istedim. Biz babaannemle hergün parka giderdik. Dondurmalar,cipsler, kolalar yiyip içerdik. Dedem hergün kahvehaneye giderdi. Babaannem çok üzülürdü çünkü sabaha karşı 4 gibi gelirdi. Biz babaannemle bir gün sinemaya gittik adını hatırlamıyorum ama konusu vampirlerle ilgiliydi. O film beni çok etkiledi. Davranışlarımı, huyumu değiştirmişti orada bir kadın vardi adı Jasmine kadın gazeteciydi ama her gün yalan yanlış olayları gazeteye geçiriyordu. Gel zaman git zaman bu kadın yine gazeteye Roma'da patlama oldu  yazmış Oliver adındaki bir adam da gazeteyi yanlış yazdığını söylemek için Jasmine'in yanına gitmiş Jasmine olağan üstü davranmaya başladı. Adamı yalnız bir odaya çekip kolunu istop kanını emiyordu. Gazeteci vampir olmuştu. Polisler onu her yerde arıyorlardı ama filmin sonunda ne yazıkki bulamadılar .    Film bitmişti .Dediğim gibi çok etkilendim sonra babaannem bana çikolata aldı .  Sıcaktan çikolata erimişti açarken ellerime bulaşmıştı bende yaladım sonra ağzım kan olmuştu çok şaşırdım diğer parmaklarıma da yaptım aynı şey oldu korktum ve babaanneme söyledim hemen beni oradaki bir devlet Hastanesi'ne götürdü kendimi vampir gibi birşey sandım ilk önce doktor bana dişlerimin son günlerde keskinleştiğini ve et derimin incelediğini söyledi ben vampir değilim diye bağırdım ve ağladım eve geldim köpek dişim çok sivriydi hemen çekmek istiyordum ama sallanmıyorduki bende kendi imkanlarımla sallamaya başladım elime kerpeten alıp iyice sarstım ama olmadı galiba vampirim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampir GazeteciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin