Semua murid yang ada di dalam kelas 7A terngangah melihat gelagat menggelikan seorang manusia di hadapan mereka.Taehyung yang tengah buat aksi aegyo cringey,langsung tak endahkan orang sekeliling yang daripada tadi lagi memandang dia.
"Aummm....Aummm...Aummmm"
Mukanya dikecut kecit sana sini cuba untuk menarik perhatian girlfriendnya itu.
"Alaaaa Nara jnganlah merajuk yeee janji tak buat lagi....mmmmm pleaseuuuuu".
Taehyung memuncungkan mulutnya menarik narik tangan Nara.Meminta belas kasihan gara-gara perkara yang dibuatnya minggu lepas."
Sakit hati Nara,habis telinga Taehyung dibebel.
"Yang kau dumb sangat pegi conteng kereta pengetua tuh apahal kan dah kena gantung seminggu"
Marah Nara kemudian menarik tanganya yang dipegang tadi daripada taehyung,membetulkan kerusinya.Memandang ke depan tidak menghiraukan lelaki yang dah nak separuh menangis di sebelahnya itu.
"Alaaaaaaa Nara siapa suruh beliau tuh jugak yang cari pasal.Boleh boleh dia marah awak sebab benda kecik macam tuh je tolong lah jeball promise tak buat lagi..."
Mula lah Taehyung memberikan 'puppy face' nya yang mencairkan hati tuh.Semakin lama semakin besar matanya.Nara pula cuma memandang Taehyung dengan poker face.Dalam fikiran Nara......
'macam mana lah beruk ni jadi boyfriend aku...Kalau aku tak layan lagi waaaaa tak tenang hidup aku.'
"OKaylah tapi kalau awak buat lagi jangan harap ada peluang apa namanya kedua yaaa peluang kedua...Dah pergi sana.
Kata Nara lalu melarikan pandangannya daripada Taehyung sambil menongkat dagu di atas meja.Teruja punya pasal Badan kecil wanita itu dipeluk erat.
"Jinjaaaa....aigooooo thank you Nara ahh janji janji tak buat lagi!!"
Teriak Taehyung lalu mengucup pipi Nara.Nara pula hanya senyum dah biasa dengan perangai lelaki yang bergelar boyfriend tuh.
Perangai taehyung masih tak berubah walaupun dah 2 tahun mereka bersama.Masih jugak dengan perangai childish dia.Dulu kalau Taehyung buat Aegyo demam seminggu si Nara tuh.
Tapi sekarang bukan suka tapi muak adalah,Sebab Taehyung guna sejanta Aegyo dia tuh hanya untuk meminta maaf kalau dia buat salah.Apa lagi Nara memang dah tahu lah.Bukan sahaja childish malah troublemaker.Tak sah kalau sehari tiada masalah yang dia buat.
Nara masih lagi boleh bertimbang rasa dengan semua perkara tu.Tetapi satu ja yang dia dah penat putus asa buntu tiada jalan.Perangai CLINGY Taehyung.
To be continued
Sorry short sangat ni macam kira prologue.
Thanks for reading my story peace out...
YOU ARE READING
Clingy Boyfriend |♡|kth
Fanfiction《A BAD BOY BECOME THE CLINGIEST HUMAN FOR HIS LOVER》 _________________________________ ^^my first story malay fanfiction..belum ready nak buat story dalam english language ◇ Sipnopsis tak berapa pandai nak buat jadi baca kalau nak tahu peace✌