Nara pov
Kring kring kring
Akhirnya pulang....rumah aku datang.Lama aku tunggu,barang-barangku yang bertaburan di atas meja ni aku main lambak ja masukkan dalam beg.
Selesai aku berjalan ke arah Taehyung di belakang kelas ni.Kepalanya tertunduk,puas tidur.Lengannya aku tepuk tepuk perlahan.
"Yaaa taehyung dah balik ni bangunlah".Kataku perlahan
Tapi masih tiada reaksi.keluar keluhan daripada mulutku,memang lelaki ni cari pasal.
Mulai idea jahat timbul di kepala.Ada yang suruh pukul suruh tendang suruh cubit.Tapi aku pilih tendah mwahahah.
Tersengih sengih aku dibuatnya.Baru ja kaki aku nak mulaikan action Taehyung dah cut.
"Ooo...Nara ahhh anyeong"
Taehyung memberikan senyuman kegemaranku.Cough kotak Cough."Ooo anyeong Taehyungie....syok tidur".Sindir aku
Taehyung cuma membalas dengan senyuman.Aku balas balik lalu jalan tinggalkan dia.
Tetapi tiba tiba entah datangnya dari mana aku tersandung.Bushhhhhh apa lagi jatuh terbabas lah.
Terkejut Taehyung,lekas dia berlari menuju ketempatku.
"Nara ah gwenchana".Risau Taehyung
Aku hanya mengangguk.Sebenarnya sakit gila tho dahlah punggung aku yang intro awooooo...
Walaupun sakit aku cuba juga bangun.Aku tak nak Taehyung risau.Dia tuh kira dah macam overprotective sangat nanti tak sah sah dia hantar aku pergi hospital suruh bedah.
"Eppp...Aniyi aniyo Nara ah biar saya angkat awak...Cepat naik"
Taehyung membelakangi aku bersedia dengan posisi 'piggyback' dia.
"Takpa lah Taehyung tak sakit sangat pun tak payah."Tipu aku.
Kalau aku tak sayang kau Taehyung dah lama aku melompat kat kau.Tapi aku ni berat tak naklah belakang kau patah sebab angkat gajah macam aku ni.
"Tak de tapi tapi naik je"
Semakin aku tolak semakin lagi dia nak angkat.Putus asa pengakhirannya Taehyung angkat juga gajah ni.
-
"Betul kaki awak tak sakit sangat.Kalau sakit marilah kita pi hospital ye.."
"Takpa tak sakit sangat pun...Jatuh sikit je bukannya saya sampai tergolek golek jatuh patah kan"
Taehyung hanya diam.Sudah....mod overprotective dia dah on.Muka Taehyung memang dah tunjuk riak riak rasa bersalah.
"Taehyungie kenapa ni...Bukannya salah awak pun".pujuk aku tak nak dia rasa macam begitu lagi.
"Of course lah saya salah...cuba kalau saya jalan dengan awak tadi mesti awak tak jatuh".Balas Taehyung lalu diam semula.
Aku pulak yang rasa makin bersalah.Aiiii kaki napalah kau jatuh tadi.Buntu aku mengeratkan sedikit lenganku di leher Taehyung.
Kepalaku aku rehatkan dibahunya.Muka aku tiba tiba ja blush.Mungkin.sebab kami ni nama je couple tapi jarang buat skinship.
Mataku hanya memandang Taehyung.Taehyung pula hanya pandang ke depan.
"Awak rehatlah tidur pun takpa nanti saya bangunka-"
Pipi kanan Taehyung aku cium lembut.Memotong perkataannya tadi.
"Gomawo Taehyung ah sebab ambil berat..Lagi satu bukan salah awak lah saya yang salah cuai sangat...emmm jadi janganlah salahkan diri sendiri"
Bisikku perlahan di telinga Taehyung lalu merehatkan semula kepalaku di bahunya.
Sekilas pandang aku ternampak Taehyung senyum.Suasana tak akward macam tadi lagi.Matahari makin jatuh terbenam disebabkan kelas hari ni hingga lewat petang.
Mataku semakin lama semakin berat akhirnya aku tertidur.Tetapi sempat juga aku terdengar suara Taehyung.
"Gomawa Nara ah.."
To be continued...
Thanks for reading my story heheheh peace yowww.
YOU ARE READING
Clingy Boyfriend |♡|kth
Fanfiction《A BAD BOY BECOME THE CLINGIEST HUMAN FOR HIS LOVER》 _________________________________ ^^my first story malay fanfiction..belum ready nak buat story dalam english language ◇ Sipnopsis tak berapa pandai nak buat jadi baca kalau nak tahu peace✌