Je to tu! ❤❤

92 2 0
                                    

"Aaaaa„ Zývne si a pozre sa na hodiny. Bolo 6:30 a ona ešte nevstala. Dnes mala školu čiže sa musela ponáhľať. "Ach to už je 6:30 veď ja som už mala byť dávno hore„! Jess sa rýchlo šmikla po zábradlí lebo mali dvojposchodový dom. Na rýchle raňajky si spravila toast so syrom, a na vrch si dala tatársku. Rýchlo sa naraňajkovala a povedala. "Mňam„! Toast jej strašne chutil. "Och to už je 6:40? Ja to nestihnem„! Jess sa šla rýchlo prezliecť. Dala si tielko, kratasi, zobrala tašku a šla k dverám. Vedľa dverí na vešiaku mala zavesený červený kabát. Položila si na zem tašku, obliekla si kabát a tašku si dala zas na chrbát. Zakričala na jej maminu. "Ahoj mami ja už idem„ Mamina jej odkričala "Okej pá„! Jess zatvorila dvere a šla po jej BFF Klér. Klér ju už čakala pred jej domom. “Ahoj, meškáš„ Povie Klér. “Ja viem prepáč„ Odpovie Jess. "Neva len už naskoč do autobusu„Povie Klér. Obe si sadli vedľa seba do autobusu a autobus ich odviezol do školy. Ale ešte pred tím sa šli pozrieť ku rieke.

             Dúfam že sa vám diely zaťial páčia. Každému ďakujem za hlasovanie, komentár a za sledovanie. Nebojte ja vždy oplatím. Tak sa nebojte. Vaša Linna810. PS: Jess a Klér sa obliekli tak ako sú na obrázku.A hnedo vlasá je Klér a blond vlasá je Jess.

Girls Story Where stories live. Discover now