Era băiatul cel nou.Avea niste trăsături superbe e asa frumos.Stai,eu tocmai am zis asta?!?
-Nu te mai holba!!imi zise Sofi.
-Okay,Okay!!
-Iti place,hhaa!?!!
-Nu la ce te gândești!!
-Ahha!:-)-Buna ziua!Ma scuzati de intarziere,dar am avut niste treaba!
-Buna ziua,i-a loc te rog langa Anastasia!
Nuuuu,langa mine !De ce??imi zic in minte!Il vad zâmbind !
Sta langa mine.Wooaww ii ador parfumul.!!!!(...)
Era pauza in sfarsit daca mai state am acolo inca un minut ma sufocam!Eram cu prietenii mei pe rampa popularilor.Cand credeam ca ziua ar putea fi cat de cat buna il vad pe băiatul cel nou cu dușmăna mea de moarte ținându-se de mana
Am crezut ca imi cade cerul in cap!El cu Erika .Nu ca mi-ar pasa cu cine iese el dar totusi Erika!??!
Dupa el imi vad fratele si clonele Erikai.Ma duc spre ei si imi îmbrățișez fratele cu iubire.Sofia vine si nu imi vine sa cred la cine sa dus ..a mers la băiatul cel nou!
-Buna sunt Sofia!Șefa majoretelor!
-Xander.Anastasia P.O.V.
Deci il cheamă Xander.Ce nume frumos!!!Nici macar nu realizăm ca ma îndreptăm spre Sofia.Am luat-o de mână,dar ceva sau mai bine zis cineva imi prinde incheietura lăsând in loc niste furnicaturi de placere locului.Ii zic sa ia mâna si el face intocmai.
-Pe tine cum te cheamă?
-Anastasia Evermoor!spun oferindui un mic zâmbet.
-Ce nume frumos!
-Mersi!
Zic si plec imediat de acolo!Xander P.O.V.
Ce nume frumos!! Are o voce de înger.
(..)
Orele s-au terminat cu greu mai ales ca Xander a stat tot timpul langa mine.In fine acum ma aflu un fata liceului așteptându-i pe prietenii mei sa mergem la mine.Ii vad îndreptatu-se spre mine eu plecând la mașină!Am urcat in masina si am pornit motorul! Îi ador sunetul;D!Am pornit in viteza spre casă.Cand ajung vad o masina necunoscută mie pe strada poate s-a fi mutat cineva si nu stiu eu.Intru in casa si ma arunc direct pe canapea.
-A fost super ziua asta! zice Emma
-Asa e!zic băieții la unison
-Chiar ca,a trecut repede ore simple!Super intradevar!zice si Sofia
-A fost groaznică,ore nașpa si mai e si băiatul asta Xander care se crede Dumnezeu si sa nu mai zic de Erika care se tinea dupa el ca pisica dupa șoarece!!zic deja iritată de parerile prietenilor mei,dar probabil au zis asta ca sa ma enerveze!!
-Mai tare partea cand Erika se tinea dupa iubitelul tau nuu?!!zice Aidan care a umplut paharul deja plin!
-Asculta tu sa iti vezi de treaba si cum sa zici ca imi place de băiatul ala frumos cu zâmbet perfect si parul ala castaniu si ochii aia ca si smaraldul.Aahh!!!
-Ti-am zis ca iti place!!
Imi dau ochii peste cap si cand vreau sa urc la etaj suna soneria!Super..chiar acum va-ti trezit si voi oameni!!
Ma duc la usa si o deschid pe ea intra......?Erika
Casa
CITEȘTI
Alpha Suprem
General FictionEa-O fata încrezătoare,curajoasă,deșteaptă și frumoas El-Baiatul pe care orce fata l-ar vrea, bad boy-ul scolii