Annemin evine gelmemden 2 hafta geçmişti. Burdaki hayatım çok güzeldi. Kardeşimle oyunlar oynuyor eğleniyorduk. Hergün ailecek dışarı çıkıyor eğleniyorduk. Fakat artık yaz tatili bitmek üzereydi. Bu yüzden bir okula kaydımı yaptırmam gerekiyordu. Annem bana istediğim okula kaydımı yaptırabileceğimizi söyledi. Ve bizde okulları gezmeyr başladık. İlk okulumuz :
PIRILTILI KIZ LİSESİ
İçeri girdik beklediğim gibi heryer parıl parıl dı . Kesin buranın müdürü takıcı bir kadın... Ben pek süslü yerleri sevmem. Bu yüzdende burayı hiç sevmedim.
O yüzden ikinci okula bakmaya gittik. İkinci Okulumuz ise:KIZ FEN LİSESİ .
Ben aslında fen lisesi istiyordum. Fakat böyle bisürü kızın içindede duramam... Zaten içinide beğenmedim. O yüzden burası da iyi değil.Böyle bisürü okula baktık. Fakat hiçbirini beğenemedim. Arkadaşlar beni böyle hiçbirşeyi beğenmeyen birisi olarak düşünmeyin lütfen bu okulda onca sene okuyacağımı düşünürsek sizde böyle davranırdınız. Ha bide sizin merak ettiniz teog falan var. Onu da bana annem hallederim dedi. O yüzden pek bulaşmadım.
Bizde artık yorulduk ve eve geldik. Öylesine televizyona bakıyorduk. Televizyonda bir haber çıktı. Haber de bir erkek lisesi vardı. Aslında erkek lisesi olmasına rağmen tam benlik bir okuldu. Hemen anneme.
"Annecim ben bu okulu istiyorum." dedim.
"Kızım orası erkek lisesi olmaz." Dedi. Bende bunun üzerine dedimki."Amaa anne yaa hani söz vermiştin ne olursa olsun istediğim liseye gidebilecektim. Lütfennnn."
Annem de tabi bu kadar ısrara dayanamayıp.
"Off. peki tamam."dedi. Bende anneme sarıldım.
Evettt iki hafta sonra yeni okull!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİNDEKİ KIZ
ChickLitErkek lisesine gidicek ve gitmiş olan tek kız Hülya nın başına orada neler gelecek?