❝ ɴᴏ ᴍᴀᴛᴛᴇʀ ʜᴏᴡ ꜰᴀʀ I ʀᴇᴀᴄʜ ꜰᴏʀ ʏᴏᴜ, Iᴛ ɪs ᴊᴜsᴛ ᴀɴ ᴇᴍᴘᴛʏ ᴅʀᴇᴀᴍ
Nᴏ ᴍᴀᴛᴛᴇʀ ʜᴏᴡ ᴄʀᴀᴢʏ I ʀᴜɴ, I ʀᴇᴍᴀɪɴ ᴏɴ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴘʟᴀᴄᴇ . ❞×♡×
chybíš mi, tak moc.
kam jsi zmizel?
to jsi mne nemiloval?
zapomněl jsi snad na svůj slib?
nikdy tě neopustím, říkal jsi.
×♡×
pořád si pamatuju na tu noc, kdy jsi mě opustil.
naše kočka Boo ten den měla operaci, pamatuju si, jak byla vyděšená, když jsem otevřel dveře její klícky a ona vykoukla ven. asi očekávala, že když z klícky vyjde ocitne se zase v našem obýváku. ale místo toho ji ta magická věc zradila a donesla ji na naprosto jiné místo.operace trvala 3 hodiny a proběhla v naprostém pořádku. zavolal jsem ti. to bylo naposledy, co jsem slyšel tvůj hlas. byl jsi šťastný. pamatuju si, jak jsi chtěl, abych ti na telefon dal Boo. vzteklá malá Boo syčela a nic jiného jsme z ní nedostali.
×♡×
když jsem odemknul dveře našeho bytu, bylo všude zhasnuto. rozsvítil jsem. Nespal jsi v posteli a ani jinde v bytě jsem tě nenašel. jen na kuchyňské lince byl ve skleněné váze tulipán a vzkaz JÁ SE TI VRÁTÍM, MILUJI TĚ, TVŮJ KOOK.
×♡×
tu noc jsem nahrál první hlasovou zprávu. nahlodával mě strach. říkal jsem si, že si jistě v práci, že tě tam nutně potřebovali.
mýlil jsem se. zavolal jsem tvému šéfovi a v práci jsi nebyl.
1:13. pořád jsem nemohl usnout. zvykl jsem si usínat za zvuku tvého nádherného zpěvu. bylo to tu tak prázdné a já měl strach. co když se ti něco stalo?
Boo, i přes operaci ladně skočila na naši postel a svinula se na náš polštář. zabořil jsem jí ruku do sněhobílé srsti. z mých úst se vydral tichý vzlyk. po chvíli už se z mých očí kutálely slané slzy.
Kde jsi?
×♡×
pn autora; ehm. ehm. tak první část je tu. budu nevyslovitelně ráda za nějaký ten feedback (: btw snažila jsem se ten příběh upravit tak, aby lahodil i vaším očím, tak proto ty malá písmena na začátku věty a srdíčka. ♡ ᵃ ᵉ ˢ ᵗ ʰ ᵉ ᵗ ⁱ ᶜ ˢ ‧ ♡
ČTEŠ
come back home ➳ m.yg. x j.jk.
Fanfictionozvala se hlasová schránka. ❝... prosíme, zanechte vzkaz. ❞ ❝ kookie, slyšíš mě? Já vím, že tam někde venku jsi. Vím, že žiješ. Slibuju, že tě najdu. Moc mi chybíš. Prosím ozvi se mi.❞ ukončil jsem nahrávání hlasové zprávy. ✎ obsahuje sebepoškozov...