Nana Mendes vagyok Torontóban élek az anyukámmal,
apukám meghalt meg mikor kicsi voltam.
Volt egy szomszédunk ott volt egy kisfiu aki egyidős volt velem. Ki is lehetett az hát Justin Bieber
és ő volt a legjobb barátom 2 éves korom óta egészen még egymásba nem szeretünk.
2 Évvel ezelőtt
Egy szép nyári napon volt nagyon jól emlékszem!
Mint majdnem nyáron Justin ott aludt nálunk.
- Nana! Ébresztő kelj már fel! - ébresztett Justin.
-Okés! Egy perc! - mondtam mert elég fáradt voltam hisz Justinnal aludtam egy ágyba és alig fértek el tőle!
- Na! - mondta majd le rántotta rólam a takarót. És el kezdet csokizni!
- Ha abba hagyod akkor megyek öltözni! - mondtam Justinnak
- Oké! De akkor siess!- mondta Justin.
Gyors fel ölöltöztem aszt, aztán mentünk Justinnal szokásos helyükre egy elhagyatott kis fa házikóba amit már be rendeztük magunknak és csak mi tudtuk hogy hol van!
- Na és Justin ma mit csinálunk? - kérdeztem majd le ültem a faházban lévő kanapéra Justin mellé.
- Hát nem is tudom! - mondta majd meg csókolt.
- Ez mi volt? - Justin néztem rá csodálkozva.
- Hát én szeretlek! - mondta majd rám mosolygott.
- Én is! - mondtam majd Justin meg csókolt én meg vissza csókoltam. És mire észbe kaptam meztelenül fekszek alatta és együtt élveztük a orgazmust!
Hát igen 15 évesen elvesztettem a szüzességemet Justin Bieber el!
- Nem momdthatjuk el senkinek ami most történt! - mondtam Justinnak miután fel öltöztünk.
-Okés! De azért megint ott aludhatok nálatok? - kérdezte Justin.
- Persze! - mondtam neki!
- Nana én szeretek! - mondta Justin!
- Én jobban szeretlek! - mondtam majd meg csókoltam.
Haza mentünk Justin haza ment magának ruháját.
Én meg addig otthon vártam vártam de nem jött.
Reménykedem hogy át jön fent voltam majdnem reggelig de nem jött senki. Csak sírtam és azon gondolkodtam hogy, hogy nem is szeret csak ki használt!
Reggel fel keltem meg csináltam a reggeli rutinom majd le mendem a konyhába.
- Te sírtal? - kerdezte anya.
- Igen Justin... - keztem volna mesélni de félbe szakított anya.
- Justinnék el költöztek ma hajnalban. - mondta anya majd át ölelt. Még el sem búcsúzott nem is mondtam mondta hogy el költöznek. És aszt mondta hogy szeret!
- Anya most fel megyek a szobámba. - mondtam neki majd gyors fel futottam be mentem és rá gondoltam hogy mennyit volt itt mennyit aludtunk együtt.
És hogy aszt mondta hogy szeret.
Csak sírtam és sírtam egy hétig nem jöttem ki a szobából miatta!
És miatta lettem magán tanuló amúgy is az akartam lenni egy csókot vagyok otthon egyedül mert anyukám sokat dolgozik mert orvos. És azóta egy fiút sem engedek olyan közel magamhoz mint Justin engedtem mert félek hogy ők is meg bántanak.
Most
Na hát ezért haragszok ennyire Bieber re. De már nagyon nem érdekel hogy mit csinál vagy mi van vele.👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Ez lenne a Prológus remélem tetszolik mindenkinek!.
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
YOU ARE READING
Let me love you ❤️❤️
RomanceOlvasd el! Figyelem 16+ OS felelősséget nem vállalok! Trágar beszéd előfordulhat!