KİŞİLER:
-Esra (Anlatan kişi)
-Fatih (Esra'nın aşık olduğu çocuk)
-Ece (Fatih'ten hoşlanan gıcık bir kız)
-Berke (Doktor yanlış ilaç verdiği için psikolojik sorunlar yaşayan bir çocuk)
-Beril (Esra'nın aynı mahallede oturan arkadaşı)
ღ ÇOCUKLUK AŞKIM ღ
Bizim hikayemiz çok küçükken başladı: 8 yaşındaydım. 2. sınıfa başladım. Bizim sınıfta çok yakışıklı -Fatih- bir çocuk vardı. Sınıftaki kızların çoğu onu seviyordu. Birgün sadece kızlar arasında Doğruluk-Cesaretlik oynadık. ''Kimi seviyorsun?'' sorusuna çoğumuz ''Fatih'' dedik. Ama ''Bunları kimseye söylemek yok.'' demiştik. Kızlar gidip Fatih'e isimlerimizi saymış. ''Seni seviyoruz.'' demişler. Kızmıştım biraz ama içimde kalsa da olmazdı. Ben Fatih'le iyi arkadaştım. Her okul çıkışı bei beklerdi ve beraber giderdik eve. Birgün yine Fatih'le eve gidiyoruz. Bana: -Sen sınıftan birinden hoşlanıyor musun? , diye sordu. Ben de: -Hayır. ,dedim. -Ben senden hoşlanıyorum. ,dedi. Çok utanmıştım. Ama çok tatlıydı , biraz uzaklaşmaya başladım. Yani ben onu Ece'den hoşlanıyor sanmıştım. Aslında herkes öyle sanıyordu. Hiç birşey olmamış gibi diğer gün konuşmaya devam ettik. Beni parka -Evimiz yakın.- çağırmıştı. Hava çok güzeldi ama parkta kimse yoktu. Sanki rezervasyon ettirmiş gibi. Parkta eğlendik , sonra oradaki çimenlere uzandım ve bulutları seyrettim. O da gelip çimenlere uzandı , beraber bulutları seyrettik. Çok geçmeden bir arkadaşı geldi. Sanırım bizi sevgili sandı. O zamanlar çıkmak diye birşey yoktu yani. Bence sevgiliydik. 3 AY SONRA Sınıfa bir çocuk -Berke- geldi. Psikolojik sorunları vardı. Her neyse ; okuldan sonra hava biraz kötüydü. Yağmur yağıcak gibiydi. Parkta Fatih , Berke , Beril ve ben vardım. Ozaman küçüktük pek anlamıyorduk aşkı. Fatih bana - hemde sımsıkı - sarıldı. Ben de kaçmaya - oyun gibi birşeydi - çalıştım. Yanağımdan birkaç kez öptü. Dışarıdan istemiyormuş gibi gözüksem de çok hoşuma gitmişti. Neyse kurtuldum ve Berke'de gelip yanağımdan öptü. O gördüğünü yapıyor bunun için sorun değildi. Sonra Beril'i de öptü. Ama Fatih'le arkadaşlığımız hiç bozulmadı. 2 YIL SONRA 4. sınıftaydık Fatih okuldan ayrıldı. Bende 5. sınıfın sonunda ayrıldım. 4 yıl sonra markette gezerken onu gördüm. Utangaç olduğum için konuşamadım. Keşke konuşsaydım. Ama döneceğine dair içimde hâlâ bir umut var.
♯ kucukyazar1