'' Her zaman böyle mi uyanmak zorundayım ben? Bir kere istediğim kadar uyuyamaz mıyım off " diye söylenirken annem içeri girdi.ben bu kadar dar almamam gerektigini düşündügüm pantolonumla boğuşurken annem oradan " Gizem hala hazır değil misin sen?geç kalıyorsun hadi çabuk hazırlan " diyerek iyice panik yaptı." Tamam anne 10 dakikaya aşağıdayım " diyip annemi itekleyerek odadan çıkardım.
Uzun süren uğraşlarım sonucunda pantolonumu giymeyi başardım.Hemen üstüme kazağımı geçirip koşarak aşağı indim.Kahvaltı yapmaya zamanım olmadığı için annemi öpüp çıktım.
Okula vardığımda hiçbir değişiklik yoktu.Her yıl olduğu gibi sanki hayvan insan karışımı mutasyona uğramış kişileri bizim okula toplamışlardı.ben kendi kendime söylenirken yanıma Aslı geldi.Aslı 10 yıldır arkadaşımdı. Hayatımda hiç düşünmeden güvenebileceğim tek insandı.Kendimi bildim bileli herşeyimi onunla yapardım ben,herşeyde ona danışırdım ama malesef bu yıl onun yüzünden başıma geleceklerden habersizdim.Onunla 3 aydır görüşmememin özlemiyle birbirimizi neredeyse boğacak kadar sıkı sarıldık.Sarılarak ne kadar durduğumuzu bilmiyorum ama "Yeter bu kadar sarıldığınız biz de varız " diyerek yanımıza Ada ve Berk geldi." Şimdi grup tamamlandı " diyip gülümseyerek ikisine de sarıldım.2 yıldır ayrılamadığım herşeyimi onlarla yaptığım arkadaş grubumum onlardı işte.Onlarsız hayat düşünemiyordum.Ben böyle dalıp giderken ders zilinin çaldığını unutmuştum." Yeter bu kadar hayallere daldığınız matmazel ders zilimiz çaldı izninizle içeri geçelim " diyerek dalga geçti Berk.Ben de gülümseyerek içeri geçmeye koyuldum.Sınıfa girdiğimde bunu diyiceğimi tahmin etmezdim ama sınıfı özlediğimi fark ettim.Neşeli şakacı bir o kadar da insandışı olan Cenk'i bile özlemiştim.Herkes birbiriyle konuşup şakalaşırken ben de bağırarak " Ben geldiiiim " diyip içeri girdim."Çok özlemişim lan hepinizi " diyerek herkese sırayla sarıldım.Bakalım bu yıl ne ekşınlar olucak diye söylendim içimden söylediğimi sanmıştım ama biraz sesli söylemiş olmalıyım ki Ada bana bakarak sırıttı.Bu yıl da neler bekliyordu acaba bizi? En önemlisi biz tüm yaşananlara rağmen hala beraber olabilecek miydik?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mı dostluk mu?
HumorHiç bırakamam dediğim bir dostum vardı ama o günden sonra herşey değişti...