1. Bölüm

39 1 1
                                    

                   Başlangıç

-Edward! Sen misin?

-Evet.Sakin ol, hiçbirşey olmayacak Ashley.

-Edward çok korkuyorum. Gitmek istiyorum.

-Ağlama lütfen. Herşey düzelicek. Sen sadece sakin ol. Ben hiç gitmeyeceğim. Hep yanında olacağım.

-Edward! Biz buralara nasıl geldik?     

                  1. BÖLÜM

 Yazın son günüydü. Arkadaşlarla birlikte denize gittik. Lily , Amy ve ben yüzme yarışı yaptık. Lily geride kaldı. 

-Vazgeç Amy.

-Asla.

Kol farkıyla yendim.

-Tamam kazandın. Gidelim hadi , diyerek kıyıya doğru yüzdü. Birden ne oldu bilmiyorum. Başım döndü... Gerisini hatırlamıyorum. Gözlerimi açtığımda yakışıklı bir çocuğun kucağındaydım.

-İyi misin?

-Sağol iyiyim. Sadece biraz başım dönüyor.

-Daha dikkatli olmalısın. dedi ve gülümsedi. Ben de gülümsedim. Amy gelip:

-Çocuğa onu yiyecekmiş gibi bakıyordun. Aşık mı oldun yoksa?

-Hayır tabikii. Sadece...

-Sadece, ne?

-Sadece tatlıydı. Ben aşık olmam. Neyse ben eve gidiyorum. Hoşçakal!

-Hoşçakal.

                       Aşık falan olmadım ben. Hıh! Amy... Amy bazen çok gıcık oluyor. Offf! Neyse, yarın okulun ilk günü. Üniversiteye gidiyorum. Ahah. Üniversiteye gittiğime inanamıyorum. Çok mutluyum.

                                                                                   YARIN 

             Amy ve Lily'yle buluşup okula gittik. Okulda onu gördüm adı Edwardmış. Ceketinden futbol takımında olduğunu anladım. Yanına gidip teşekkür ettim . O da ''Önemli değil.'' dedi. O sırada araya Emma girdi:

-Merhaba Edwardcığım.

-Eee... Merhaba.

Onlar konuşurken gıcık olup gittim. Amy:

-Ne oldu? Kıskandın mı yoksa?

-Hayır. Sen ne saçmalıyorsun?

-Evet kıskandın. Ondan hoşlanıyorsun.

-Of! Hayır dedim!

Birde buna sinirlenip gittim.

                                                                  2 AY SONRA

Edward'la arkadaşız artık. Bence çok iyi biri. Bugün birkaç kişi toplanıp restauranta gitmeye karar vermiştik. Çoğu kişinin işi olduğu için olmadı. Geriye sadece ben ve Edward vardı. Müzikli, şık bir restauranttı. Çok eğlenmiştik. Birden romantik bir şarkı çaldı. Göz göze geldik. Kimse için böyle hissetmemiştim. Amy haklıymış. Ben aşık oldum. Ama birşey söylemedim. Edward beni eve bıraktı. Evde bayağı düşündüm ve ona söylemeye karar verdim. Diğer gün okula vardığımda ne göreyim? Amy'yle Edwart kol kola. Edward onu yanağından öptü. Gözlerime inanamadım. Lütfen bu bir kabus olsun dedim. Ama gerçekti. Yanlarına gittim. Selamlaştık. Amy'yi yana çektim.

-Edward'la nasıl öpüşürsün? Ne oluyor burada?

-Ama Ashley o benim sevgilim.

-Neeeee? Nasıl... Ama...

-Sana kaç kez söyledim Ashley. Ondan hoşlanıyorsun dedim. Ama sen inkâr ettin.Bence de tatlı bir çocuk. Senin hoşlanmadığını anlayınca gidip çıkma teklifi ettim. 

-Ama bunuu... Bir daha benimle konuşma!

Bunu nasıl yapar bana? En iyi arkadaşına. Nasıl? Yaa nasıl?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yalancı GözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin