Best day 😋❤💙

47 2 0
                                    

Ráno:
Crn, crn, zobudil ma zvuk  zvoniaceho mobilu. Pozrela som sa na displej a mala som 5 zmeskanych hovorov. Dva od Maddie ,1od Jacoba, a 2 od Melanie (Melanie je moja kamoska) hneď  son sa pozrela na hodiny a bolo 14:12.
Hneď som išla zavolať Maddie a dohodli sne sa že za pol hodinu pôjdeme von aj s Jacobom a  Carsonom. Maddie došla za 15 minút k nám mi pomôcť sa prichystať. Keď som mala hotové vlasy išla som si spraviť Mace-up a obliecť sa lebo som mala už iba 10 minút Keď som bola už hotová počuli sme ako niekto zvoní.Išla som otvoriť a stali tam Jacob a Carson. Hneď sme a pozdravili a išli von.Cestou sme stretli pár fanusiciek ktoré sa chceli podfotit  s chalanmi a s nami. Keď sme došli do parku tak Maddie išla s Carsonom pre zmrzlinu. Ja a Jacob sme si išli sadnúť na lavičku a počkať kým nám ty dvaja donesú zmrzlinu.Zatiaľ sme sa rozprávali o tom ako dlho sme sa nevideli (my sme sa nevideli dosť dlhú dobu kvôli jeho turné. Vrátil sa pred týždňom a my sme spolu vlastne neboli pol rok.) Keď nám už doniesli zmrzlinu tak sme sa pobrali na prechádzku do mesta.

. . . 

Keď už bolo 22:48 sme sa pobrali domov .Keď už sme boli pri mojom dome Jacob sa opital či u nôh nechceme prespať všetci traja (ja, Maddie, Carson) súhlasili sme a tak sme si išli po veci. Za 10 minút sme už všetci štyria boli na dohodnutom mieste ktoré bolo pred našim domom.

            Druhá časť 😀😀dúfam že sa páčila. Buď dnes alebo zajtra bude ďalšia časť tak sa máte načo tešiť .

Jacob Sartorius 😍❤❤

Hit me back [Jacob Sartorius]Onde histórias criam vida. Descubra agora