deel 5

154 10 19
                                    

Daar was tie wtf s hij dat nee jij lijkt er wel op maar dat kan niet
Ayoub. "Nee wtf kkr ayoub"
Hij keek me raar aan uuh k ben geen ayoub en spreek die kkr naam niet uit riep tie. "OKE IMAD JE MAG DOEN WAT JE WIL"  riep de jongen die hem geeft gehaald. Ik begon in een keer fucking hard te lachen.
'- valt er wat te lachen zei imad
"Ja" 'nou" de feit dat je denkt me te  n***** is kkr grappig raak me een keer aan' de baas liep weg en nu was Het alleen imad. " wst moet je eh boizan. Luister betet doe je normaal". Wtf jij bent ayoub" HOU JE KKR BEK K ZEI DAT JE DIE NAAM NIET UIT JE BEK MOET HALEN" oke' verstandig"AYOUB AYOUB AYOUB AYOUB lekker. Bam een stoot" en nu gaan we even behoeftes uiten ik keek hem vies aan tfoeeee " whollah baz je verandert je naam je bid maar blijkbaar was het allemaal een spel." K weet ni wat je zegt maat k bid niet. En toen kwam het hij trok me broek omlaag " Hou je kkr poten bij je" hij bleef verder gaan" weetje k kan het leuker maken kom s dichtetbij k zoende hem hij stopte en keek verbaasd " als je even me los wilt maken kunnen we naar de bed gaan hij knikte en maakte me los. Echt een idoot maar dit hoort bij het plan. K zoende hem en greep gem naar de muur hij pakte me bij de kont maar als k nu weg zou gaan zou hij mij pakken hij moet me meer vertrouwen i begon zijn riem opentemaken en drna stopte k uuh heb je hier een bank. '' ja in de gang ' oke kom' we liepen en k zag een wapen oh ja k pakte zijn wapen en schoot in zijn been. " flikkertje whesh denk je k doe dit egt opkoweden joh k zei dat hij stil moest  zijn ik pakte hem bij de keel en liep naar de lounge. " ALLEMAAL DIE KKR WAPENS NEER" schreewde k " layla als k joiw was zou k dar niet doen" hou je kkr bek' hij liet me een foto zien van me broers en en ayoub huh hij s toch hier wtf k begrijp er niks van en toen was alles zwart.

Ik werdt wakker " he he nu kunnen we verder gaan maar dit keer hard" riep die kkr klootzak imad " hou je bek eh zebbi neuk je oma moeder en je zusje" hij kwam naar me toe met een wapen. ' wjooo weet je wag k noet begrijp jullie komen met een wapen en richt het op mij en zebbie als je me dood wilt schiet dan in mijn kkr hoofd" ( trouwens die in mijn buik is eruit gehaald en die van mijn been ook het zit nu in de gips)
' whollah jjj hebt gelijk maaf eerst je n***** '' hij kwam naar me toe en trok zijn broek uit hij keek naar me en en trok mijn kleren uit k was nu half naakt zijn kkr moeder het zou ni gebeuren hij wou het net doen tot de deur werdt open gemaakt nee s hij dat echt

Wie denke jullie dat geg s en wie is imad nou of s dag gwn ayoub laar een stem achter

Van Harram Naar HallalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu