Opis.

73 4 1
                                    

Ayla jest księżniczką, którą od śmierci matki wychowuje tylko ojciec. Odkąd pamięta nie podobają jej się jego rządy, jest niesprawiedliwy i bezlitosny, nie potrafi nawet docenić własnej córki. W dniu swoich 18 urodzin dziewczyna nie wytrzymuje już tego i ucieka z królestwa, do niewielkiego miasta położonego w pobliżu Detroit. Całkiem zmienia swój wygląd oraz nazwisko i zaczyna życie jako zupełnie inna osoba.
Callie jest zwykłą nastolatką, która niedawno zapisała się do nowej szkoły i zamieszkuje jeden z pokoi w internacie. Wieczorami dorabia potajemnie jako tancerka w jednym z nocnych klubów, dzięki czemu jest ją stać na opłacanie nauki i jako takie życie.
Kiedy Ayla dołącza do klasy, w której uczy się Callie, dziewczyny nie są do siebie przekonane. Pierwsza jest zwariowaną osobą, która lubi dobrze się bawić, druga natomiast- jej zupełnym przeciwieństwem. Co się więc stanie gdy pewnej nocy dziewczyny spotkają się w klubie, w którym pracuje Callie? Czy Ayla postanowi jej pomóc? I czy tajemnice wyjdą na jaw?


W tym miejscu chcę serdecznie powitać tych, którzy dotrwali do końca. Jeśli fabuła choć trochę Cię zaciekawiła, możesz zostawić gwiazdkę, będzie mi bardzo milutko. Rozdziały będą pojawiać się prawdopodobnie dwa razy w tygodniu. Jeśli z jakiegoś powodu nie będę mogła go opublikować, na pewno zostawię jakąś informację. Myślę, że będzie nam się dobrze współpracowało. Jeśli będziecie mieć jakieś pytania, chętnie na nie odpowiem. Miłego wieczoru i dobranoc! xx

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 23, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Two GhostsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz