Het is 2 uur 's nachts. Mila en Brandon lopen samen naar huis. Ze komen van een feestje, vlak bij Mila's woning in de buurt, dus konden ze lang blijven.
Brandon legt zijn rechterarm om Mila's schouder. Een warm gevoel dringt door haar lichaam. Samen, genietend van elkaar, zetten ze hun tocht verder. Het zal niet lang meer duren voor ze er zijn, nog maar enkele minuten.Mila pakt een sleutel uit haar jaszak. De sleutel van de deur van haar woning om specifiek te zijn. Ze doet het slot open.
"Het is al laat, ik kan beter nu vertrekken. Ik zie je morgen, Mila"
Brandon wilt net vertrekken maar Mila houdt hem tegen.
"Wat dacht je ervan om een nachtje te blijven? Zoals je zei, het is al laat blabla.. We kunnen het nog gezellig maken."
Brandon stemt toe.
"Ik heb hier wel geen extra matras klaar liggen, dus je zal in mijn bed moeten slapen. Maar.. dat zal je vast niet erg vinden neem ik aan."
Mila knipoogt.
Brandon vangt haar knipoog op en antwoord gecharmeerd:"Dat vindt ik helemaal niet erg. In tegendeel, ik wil het graag."
"Wat wil je graag?"
"Bij jou slapen."
Mila is gecharmeerd.
Ze bloost en glimlacht richting Brandon."Ik heb hier al lang op gewacht, als ik eerlijk moet zijn. Het moment moest toch ooit komen."
Mila is in de war. Welk moment? Wat bedoelt hij? Bedoelt hij.. seks?
"Ik heb nog nooit.."
"Het is ok, Mila. Ik ook niet. Voor alles een eerste keer. Trouwens, als je het vannacht niet wilt, moet je het gewoon zeggen. Ik zou nooit het gevoel willen hebben dat ik je dwing."
Mila's handen glijden naar de nek van Brandon. Ze kust hem. Zacht, teder,...
Ze is er zeker van. Ze wil met niemand anders dan Brandon haar eerste keer delen. Spannend toch? Hoe zou het voelen? Mila komt tot een besluit."Brandon?"
"Ja?"
"Ik wil het. Vannacht. Als jij het ook wilt tenminste."
Brandon is enthousiast. Hier heeft hij zo ontzettend lang op gewacht.
"Heb je condooms bij je? Ik heb er hier geen liggen zenne."
"Nee. Ik heb nog nooit.. maar dat wist je al. Ik heb niks bij me."
Mila zit hopeloos in de zetel. Nu ging het eindelijk gebeuren, en dan zijn er geen condooms. Wat moet ze nu doen? Mila wilt doodgraag dat ene speciale moment meemaken. Met Brandon. Op dit moment. Zou de apotheek nog open zijn? Nah.. zo laat toch niet?
"Brandon, zou de apotheek nog open zijn op dit uur?"
"Dat denk ik niet. Ik zal anders morgen ochtend rap om condooms gaan, dan kunnen we in de ochtend misschien.. of vind je dat geen goed idee?"
"Jawel. Doe dat maar. En ook al doen we het niet nu, je slaapt toch bij mij in m'n bed. Ik wil jou dicht bij mij vannacht."
"Dan kan je in slaap vallen in mijn armen."
Mila's ogen glinsteren. Ze straalt helemaal op deze late avond.
"Ik hou van je, Mila."
"Ik ook van jou, Brandon."
JE LEEST
Eindeloze liefde
RomanceEen verhaal bestaande uit meerdere delen dat de eindeloze liefde tussen Mila Santiago en Brandon Kent aantoont.