İLK GAY İLİŞKİM

7.3K 12 9
                                    

Herkese meraba ben can bugün ilk gay ilişkimi anlatıcam önce tanıtim kendimi.

Ben 16 yaşında bağzı erkeklere ilgi duyan biriyim bu hikaye zamanları 14 veya 13 yaşlarındaydım evet olaya geçelim.

Evet dediğim gibi olay zamanı 6. Sınıfın sonlarındaydı yaz tatilinden 2 hafta önceydi yakın bir arkadaşım doğukanla bir iki gece bizde kalacaktık takılma sohbet muhabbet falan.

Ve doğukan bir gay ozamanlar Doğukan 8. Sınıfı bitirecekti ben 173 boyunda 69 70 kilo biriyim doğukanda 180 boyunda 80 kilo biri.

Akşam bilgisayarda takılıp porno izlemiştik annemler yatmıştı kapımız kapalıydı doğukana kanka sen nasıl zevk alıyorsun die sordum oda okadar güzelki zevkten uçuyosun dedi benimde aklıma yatmıştı ve dedimki bende denemek istediğimi söyledim oda kabul etti istersen ilk sen beni sik sonra bende seni dedi bende tamam dedim.

Saat 2 buçuk civarı

Hadi yapalım dedim tamam dedi.
Hemen soyunduk ve direk yalamaya başladı ben yatiordum oda yalıyordu ve emiyordu kafasından tutup sakso çektirmeye başladım.

Daha sonra babam şu içmek için kalkıp mutfağa gitti kaskatı kaldım hala emiyordu bende kafasından tutup kökledim ve sessiz işareti yaptım.

Babam yattıktan sonra devam ettik ben ağzının içine akıtmıştım oda dur daha sikicen deip önümde domaldı bende direk kökledim tabi canı yandı ama çaktırmadan devam ettik ben hızlı hızlı sikiordum sonra çıkıp beni yatırdı kucağıma oturup zıplamaya başladı çok zevk alıyordum hemen dudaklarıma yapıştı ve içine boşaldım.

Biraz durup öpüştükten sonra hadi dedi bende tamam dedim.

Diz üstünde ağzıma verdi siki büyük geliyordu 16 cm kadar orta kalınlıkta bir yarraktı boğazıma kadar sokarak sakso çektiriyordu bide akıtıyordu yarım saat emdikten sonra çıkarttı ben nefes nefeseydim ne yapsam bilemedim    devam et 31 çekerek em   dedi.

Bende biraz öyle yalayıp emdikten sonra hızlı bir şekilde kafamdan tutup sikini iyice soktu geliyor dedi birazdaha batırıp boşaldı ben zar zor yuttum dölleri sonra çıkarttım ağzımdan bitti sanmıştım.

Ama siki hala sertti ve    daha dur sikicem seni dedi.

Önünde domaldım oda götümü yalamaya başladı ben ise o siki nasıl alacağımı  düşünüyordum neyse sonra sikini deliğime dayadı ve    hazırmısın aşkım bakireliğini alcam    dedi ben korktum oda anlayıp       kormana gerekyok ilk acıdan sonra zevk başlar    dedi  bende yapalım dedim sıkı biraz yumuşak gibi olmuştu bende hızlı bi yalamayla taş gibi yaptım sırt üstü yatırdı beni bende dizlerimi kendime çektim.

Yavaş yavaş sikini sokmaya çalışıyordu ama olmuyordu tek çare kaldı dedi bende ney diyemeden o pozisyonda kökledi sikini  benim o an yaşadığım zevk ve acı inanilmazdı bağrıcaktımki dudaklarıma yapıştı biryandanda beni hızlı hızlı sikiordu birçok pozisyonda zevk vere vere sikiordu ben inanılmaz zevk alıyordum biraz daha böyle siktikten sonra kökleyerek sikmeye başladı dibine kadar sokup çıkarıyor beni zevkten çıldırtiyordu ilk pozisyonumuz a geçtik dudaklarıma yapıştı ve son sert bir köklemeyle içimi sıcak sıcak dölle doldurma başladı ben zevkten dört köşeydim okadar çok bosaldıki sırtıma kadar taştı .

İkimizde yorulduk   bana hoşuma gidip gitmediğini bakireliğimi aldığını istediği kadar sikişebileceimi söyledi bende

Tabiki hoşuma gitti çok kanadımı dedim oda bir ayna çıkartıp gösterdi götüm döl ve kan içindeydi.

Neyse tekrar içime girdi yavaş yavaş git gel yapıyordu bir yandan sohbet ediyorduk ogün sabaha kadar öyle takıldık ve sabaha kadar 8 defa daha içime boşaldı zaten dölle doluydum her boşaldığında dahada taşıyordu belden aşşam ve sırtım döl içinde kaldı sabahta erkenden kalktık bahanesiyle çaktırmadan beraber duşa girdik duşta bi posta siktim bunu sonra alıp çıktık.

Bu olaydan sonra sekse bakışım değişti sadece gay deil birazda normal seks yapmak istiyordum tabi olduda ama bunlar başka hikayeye.

Buda kısa bir hikaye  oldu kusura bakmayın

Yorum yaparsanız sevinirim byby.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ilk İlişkim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin