İlk gördüğüm günü hatırlıyorum da seni,hiç birşey hissetmemiştim sana karşı.Sonra bana o ilk bakışını yakaladığım gün birden aklıma düştün.Artık hep göz göze geliyordur seninle...O derin bakışlarında ne hayaller kurdum gizlice.Senle ilgili pek birşey de bilmiyorum.Kafam karışıyor sürekli...Acaba sen de seviyor musundur beni?Belki olmayacak aramızda hiç birşey,belki hiç tutmayacağım elini,belki de hiç gözlerimi gözlerine kilitleyip bakamayacağım...
Ama şimdi düşündüm de benim olsan fazla mı mutlu edersin beni?Ya da haketmiyor muyum böylesine bir sevgiyi?Bir gün sırf senle konuşmak için senden defterini alıp sonra içinde bir notla geri vermiştim ya aslında deftere hiç ihtiyacım yoktu.Sadece ihtiyacım olan senin bakışların,sesin,duygularındı...Bakışların ve sesine ulaştım da peki ya duyguların nerde?Gözlerim gözlerine bakarken neler düşündüğünü bir bilsem hiç çekinmeden gelir ben açılırım sana..
Seni anlatıyorum herkese.Onlar bile artık biz olmamızı bekliyorlar.Bir kere elde etsem seni,alıp koysam kalbimin en sıcak,en derin köşesine orda kalır mısın sonsuza dek benimle?Yaşlanır mıyız birlikte?
Bu arada dinlediğim tüm şarkılar seni anlatıyor.Hatta bazıları bize çok yakışıyor.Sonra "biz" diye birşey olmadığını hatırlıyorum da harbinden çok canım yanıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uykum Gibi Gelsene
Short StoryBirini sevmek bile bir beceriyse ben seninle usta oldum.