Naujiena

48 5 0
                                    

Po 2 metų

Šiandien man sukanka 17...pagaliau!!! Nusileidau į apačią. Ten manęs laukė tėvai su mamos iškeptų šokoladinių tortų su braškėmis ir Iphone'u. Dar nespėjus pasidžiaugti naujuoju telefonu išgirdau durų skambutį o ten stovi Max su didele puokšte rožių ir dėžute kurioje buvo auksinė grandinėlė ir žiedas. Tėvai kaip tik buvo išėję. Max įteikė man dovaną ir pasakė:
    - Aš tau jau norėjau seniai tai pasakyti...
    - Na...
    - Tu man jau labai seniai patikai tik aš vis nedrisdavau tau to pasakyti...tai va...aš tave myliu ir noriu paklausti ar tu nori būti mano mergina.
Aš nieko nesakiau tik apsikabinau jį ir mes pasibučiavom. Vėliau nuejom į kavinukę. Grįžusi puoliau rašyti Aliciai...

Alicia,
Šiandien man sukako 17 ir įvyko labai fainas dalykas....man pasiūlė draugauti...Max!!!! Ir aš sutikau...po to nuejom pasėdėti kavinukėje. Jis man padovanojo didele puokšte rožių ir auksinė grandinėlė ir žiedą...šiandien pati nuostabiausia diena mano gyvenime... O nuo tėvų gavau Iphone'ą. Beje dabar aš nesu tokia moksliukė kaip ankščiau...ir man tai patinka...ir jau iš manęs nesityčojasi....

Nespejau užbaigti laiško ir mane mama pekviete:
     - Celly!! Ateik mums reikia labai rimtai pasikalbėti..
Metusi rašiklis nusileidau į virtuvę kur manęs laukė tėvai. Aš atsisėdau. Tyla. Sakau:
    - Tai pasakykite kas atsitiko.
    - Na matai dukrele...- pradėjo tetis,- tu nevienintelis vaikas mūsų šeimoje..
    -Ką???
    - Aš laukiausi dvynukų. Pagimdžiau jus bet negalėjau jumis abejomis rūpintis. Tad viena palikome vaikų namuose...jos vardas Alicia...ji dabar gyvena londone turi milijardierius tėvus...neseniai mirė jos netikra sesė nuo...
   - Narkotikų,- užbaigiau aš.
   - Iš kur žinai???- pasiteiravo tėtis.
   - Alicia yra mano laiškų draugė apie kurią jums pasakojau...ji man viską papasakodavo...ji skae kad labai norėtų pamatyti savo tikrus tėvus....ir gyventi kartu su jais,- pasakiau ir susitraukusi nubegau į kambarį. Atsiguliau ant lovos ir ilgai žiūrėjau į laišką. Po kiek laiko prisedau ir tęsiau laišką.

...Alicia...katik sužinojau labai šokiruojanti dalyką....man buvo keista kad pas mus taip daug kas sutapdavo...gimimo data, tėvų vardai...pasirodo tu esi mano sesė...tikra sesė...man tėvai katik pasakė...ir čia nejuokai ...jie tiesiog negalėjo mūsų dviejų išlaikyti tad tave atidavė į vaikų namus...dabar kai tėtis susirado naują darbą mes gyvename kur kas geriau...tikiuosi tu juos suprasi...jie labai nori susitikti su tavim...aš irgi labai noriu tave pamatyti....juk tu irgi norėjau sesės...pasikalbėk su savo tėvais...gal jūs visi atvyksite pas mus. Gal ir tu pasiliksi. Labai noriu tave apkabinti sese...

Myliu tave

Celly😍😍😍

Tikiuosi jums patiko...please love and comment💗💗💗💗Love you💖💖💖

Laiškų MergaitėWhere stories live. Discover now