Stay1.seri2.bölüm

265 6 2
                                    

Uzun aradan sonra buradayım. Anlatayım. Hazırlıklarımız bitmişti, yavaşça çekimlere başlıyorduk. Herkes yerine geldikten sonra çekimlere başladık. Belki bu daha bir taslaktı. Kamera açıldı ve çekimler başladı. Öncelikle üst tarafımızda pembe balonlar ile süslenmiş bir evden başladılar. Kamera daha çok aşağıya indiğinde Lisa'nın yüzü görünmeye başlıyordu. Lisa, beyaz rengi ile kaplı ince, kalın, orta genişlikte bir mermerde oturuyordu. Üzerinde büyük harfler ile: "A LITTLE SOHETHING  LIKE" (Yanlış yazmış olabilirim.) Yazıyordu. Gayet mutluydu. Sonra videoyu durdurup Jennie'nin bulunduğu yere geldiler. Pembe, beyaz tarzı bir yerdeydi. O da mutluydu. Sonra videoyu yine durdurdular bu sefer dördümüz de mavi, kelebekli bir arabanın yanında, üstünde ve diğer yerinde toplanmıştık. Yakın bir mesafeden Jisoo'yu gösterdiler, çok az bir zaman da. Daha sonra kamerayı küçülttüler ve dördümüz bir arada kamerada görünüyorduk. 5-6 saniye boyunca gösterdiler. Sonra Bende arkamı dönük bir şekilde bir yere gidiyordum. O da çok az bir süre içindeydi. Sonra yine videoyu durdular, bu sefer o kırık dökük daha önce o bahsettiğim yere geldim. Elime gitar verdiler. Videoyu açtılar. Ve... (Oraları demeyeyim bence gerek yok. Yani o bütün şarkı bölümünü, orayı atlıyorum.😘) Video bittiğinde herkes gecenin de bize verdiği etkisi ile çok acıktı. Herkes koşarak yemek yapmaya dağıldı. 

25 dakika sonra...

Yemekler artık hazırdı. Herkes dağılıp oturdu. Ve yemeye başladılar. Yemekler bitmeye başladığında aracımıza bindik. Ve uykulara dağıldık...

*************

Arkadaşlar kitabımız bitti. Umarım beğendiniz, beğendiyseniz oy vermeyi unutmayalım😘😘

BLACKPINK & BtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin