Ježíš Marja!!
Co mám na začátek říct??
Jenom to, že tohle je poděkování za 105 sledování!!
Moc všem děkuju za podporu a že takhle spolu ještě nějakou chvíli vydržíme!!!A ještě něco..
Tohle je můj první LEMON a vůbec nwm, proč mě napadlo napsat ho zrovna na ship KUSTARD?!No nic.. nenesu odpovědnost za vypálené oči, pohřbené mozkové buňky a rakovinu celého těla..
Varováni jste byli.. 😘😘UT! Sans - uke (normálně)
UF! Sans - seme (tučně)Podíval jsem se po místnosti, kde jsem se probral. Všude byla tma a neviděl jsem nic. Chtěl jsem se zvednout, ale zjistil jsem, že mám svázané ruce i nohy. Jenže.. byl jsem docela v divné pozici, která se mi nelíbila.. nohy jsem měl roztažené od sebe a ruce svázané za hlavou. ,,Co to sakra..?" Zašeptal jsem a snažil se povolit provazy. Pro mou smůlu byli moc utažené. Najednou jsem zaslechl kroky, jak se ke mně přibližují. Bál jsem se a to jsem ještě nevěděl, co se následně stane...
Hmm.. moje hračka se už probudila. Hehe.. to bude konečně zábava. Já už nebudu ten submisivní čokl, kterej si nechá všechno líbit. Prudce jsem rozsvítil a viděl jsem, jak sebou cukl, když mě spatřil. Asi se bojí.. heh, a má čeho..
Někdo prudce rozsvítil a cukl jsem s sebou, když jsem spatřil.. REDA?!?! Tak to bude zlý.. ,,C-co chceš?!" Řekl jsem roztřeseným hlasem, i když jsem odpověď dávno znal. Jenom se zasmál a zlatý zub se mu ve světle zablýskl.
,,Hehe.. co bys čekal?" V očích se mu zablýsklo a začal se ke mě přibližovat. ,,Chci tě vomrdat tak, že se z toho nikdy nevzpamatuješ..",,Yep.. je to tak jak slyšíš.. chci tě píchat tak dlouho a tvrdě, až mě budeš prosit o milost.." olízl jsem mu tvář a on se zatřásl. Bez varování jsem vzal lem jeho volného trička a přetáhl mu ho přes hlavu. Když jsem se dotkl jeho žeber, začal se vzpírat. Jenom jsem se uchechtl a pomalu jsem mu začal olizovat hrudní kost.
Zalapal jsem po dechu, když jsem ucítil jeho jazyk na hrudní kosti. Vzpíral jsem se. Já nechcu! Chtěl jsem zakřičet, ale z mých úst vyšly jenom vzdechy. Celé moje tělo se začalo třást od slasti, která se ve mě rozlévala. V nohách jsem cítil horkost a bylo to až nepříjemné. V kalhotech jsem začínal mít menší problém, ale Red si toho zatím naštěstí nevšiml. Jazykem mi začal přejíždět po páteři. Projela mnou rozkoš a nemohl jsem zabránit hlasitému stenu, který se mi vydral z úst. Jenže potom přišlo to, čeho jsem se obával nejvíce.
Musel jsem se uchechtnout nad tím, jak sténal. Jazykem jsem mu zajížděl do všemožných záhybů. Bylo to pro mě jako rajská zahrada, ze které jsem si mohl vzít každý její kousek a ochutnat ho. Jemně jsem ho skousl na krčku a potom jsem si toho všiml. Kalhoty mu začaly být pěkně těsné a tak jsem se jen ďábelsky usmál a přes látku kalhot jsem chytil jeho kamaráda do ruky. Napjal se, ale když jsem mu ho začal mačkat, uvolnil se a z úst se mu vydraly další steny.
Nelámal jsem si hlavu a roztrhl mu kalhoty a ty mu spadly na zem. Před očima se mi zjevil jeho modrý kamarád. Hmm.. má ho celkem velkýho, to se musí uznat. Schválně jak je úzkej...Nenenene... Byl jsem v koncích. Neměl jsem se jak bránit a ještě k tomu mě tady ohne Red?! To jsem měl fakt dobré vyhlídky.
Jeho ruka mi spočinula na tom místě, kde jsem zrovna nechtěl, aby byl. Když mi ho jemně zmáčkl, skrz zatnuté zuby mi vyšel silný sten. Potom jsem zaslechl trhání látky a docela jsem se lekl. Znovu jsem ztuhl a napjal se. Z obličeje mi konečně sundal tričko a on se na mě podíval svým úchylným úsměvem. Vystrašeně jsem se na něj podíval a přerýravě jsem dýchal. Z jeho pohledu jsem nevyčetl, co má za lubem.