Capitol nou!

944 62 1
                                    

Ei incep sa vorbeasca... Nu aud nimic asa ca ma apropii mai mult.
Se putea sa nu fiu vazuta? Nuuu!!!! Asa ca in loc sa calc pe pamant aleg un bolovan ce se rostogoleste cu mine si cad de pe deal. Orice persoana normala, daca ar fi in locul meu ar zbura...Dar eu nu sunt normala... :)
Ma trezesc in camera mea, intinsa pe pat si cu bandaje pe fata, picioare, maini si spate.
Ma uit prin camera si il vad pe Elian.

-Pleaca!!

-Oana? Te-ai trezit! Ma bucur atat de tare!

-Ma bucur atat de tare *spun cu voce pitigaiata*! Mincinosule!

-Cred ca ai avut un cosmar...

-Ba nu! Stiu foarte bine ce am auzit!

-Ce anume iubire?

-Iubire *spun cu voce putigaiata*... La vrajeala! Nu ma pacalesti asa usor! Stiu ce pui la cale!

In urmatoarea secunda Elian imi pune mana la gura incep sa vad in ceata din cauza lipsei de oxigen.

-Oana?!?!

-Cine esti...?

-Bella! Elian a strigat pe hol ca ai lesinat! Acum esti bine....

Dupa 5 ani......

Elian a disparut din viata mea, Sandy si Etan sunt casatoriti si au 2 gemeni, Marc si Erica s-au casatorit recent si au o fetita.
Bella si Zack s-au despartit, acum eu cu Bella stam intr-un apartament si am ales sa ma departez de regii lunii.
Sunt medic psiholog la o inchisore si Bella este sefa militarilor. Toti au zis ca nu e buna si ca e doar o "fata"... Pe scurt a doborat toti soldatii!

-Oanaa???? Esti pe Terra?

-Daa!!!!

-Atunci haide!

-Unde? Nu era ziua ta libera?

-Am fost transferata ca sefa de paza a inchisorii unde lucrezi si tu!!!

-Supeeeeer!!! Haide atunci!

-Unde?

-La muca!!!

Am ajuns la inchisorea unde lucram. Ma duc in biroul meu si incep sa bifez patratele cu persoane pe care trebuie sa le iau la sedinte psihologice. Bifez, bifez, bifez pana dau de un barbat, cam de varsta mea, cu parul portocaliu, ochi albi, dintii de argint si plin de tatuaje pe corp. Il cheama.......

Fata ciudataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum