Wpis na FB:
"Z przykrością zawiadamiam was moje ciuraki, że kończę z nagrywaniem na YT. Okazało się, że to nie dla mnie. Czas WYDOROŚLEĆ! Z yt już nie czerpię takich przyjemności jak kiedyś. To wszystko co się teraz dzieje w sieci nie jest na moje nerwy. Przepraszam. Naruciak."
-Adam kurwa! Co ty tu odpierdalasz?! Ty mnie w ogóle słyszysz?!- Krex wleciał do kuchni, gdzie właśnie siedział Naruciak. I zaczął czytać wpis z facebook'a chłopaka.- Co to jest?! Depresji dostałeś, czy co? Zgrywasz się? Widzisz co oni piszą w komentarzach?
-Co mnie to obchodzi? Ja już z tym skończyłem!
-Z czym? Przecież oni cię uwielbiają!
-Ale to mnie już denerwuje! Nawet do sklepu nie mogę iść bez tego tłumu nastolatków, którzy mają mnie za wzór! Czym ja im kurwa imponuję?!-Walnął pięścią w stół i poszedł do swojego pokoju.
-Adam, no!-Zrezygnowany chłopak wyszedł z domu myśląc o swoim przyjacielu. wrócił po dwóch godzinach i zapukał do pokoju Adama, który pozycji nie zmienił od incydentu w kuchni.
-Wejdź!- Usłyszał i wykonał tę czynność.
-Chcesz o tym pogadać?- Cicho zaproponował Łukasz.
-Naprawdę już nie chcę tak żyć. Ciurak na każdym kroku. Na początku to było fajne, ale teraz? Mam dość. To nagrywanie, potem montowanie, to już nie jest przyjemność tylko rutyna.
-Rozumiem, ale wystarczy przerwa, a nie całkowite zakończenie.
-Skąd wiesz?
-No, bo jak hlejesz non stop, to przerwa na małe piwko cię relaksuje.- Wyszczerzył się Krex.
-Te twoje porównania...-Uśmiechnął się.
-To może wyskoczymy dziś gdzieś z Kubą?
-W sumie... To nawet ok propozycja.
-No to o 20?
-20;30 muszę zrobić włosy...
-Jak baba...
*********************************************************************Zostaw Gwiazdkę jeśli Ci się podoba. To motywuje!
YOU ARE READING
Kocham Cię.~ Naruciak
Fanfiction19 letni Adam Zimmermann jest znanym "jutuberem". Ma dość życia sławnego nastolatka i postanawia zerwać z You Tube i być zwykłym chłopakiem. Na swojej drodze spotyka jednak osobę, która chce żeby Adam kontynuował karierę. Czy osoba, która postanowi...