Κεφάλαιο 1
Βρισκόμαστε στην Αθήνα του 2017. Μια πόλη γνωστή για τον πολιτισμό της. Όμως πολλοί Έλληνες και ξένοι τουρίστες,ελκύονται απο τη νυχτερινή ζωή της. Αλλά η νυχτερινή ζωή δεν είναι παντα τόσο αθώα! Σαν χτες το θυμάμαι το περιστάτικο που συνέβη πριν λίγα χρονια.
Όλα ξεκίνησαν σε ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης,τα "Νυχτοπερπατήματα" όπως λεγόταν. Αυτό το κέντρο γέμιζε τα Σαββατοκύριακα με πολύ κόσμο,και είχαν τραγουδήσει σε αυτό πολλοί διάσημοι τραγουδιστές με επιτυχίες που έκαναν τον γύρο της Ελλάδας. Πολλοί άνθρωποι από πολλές πόλεις της Ελλάδας επισκέπτονταν το νυχτερινό αυτό κέντρο. Ωστόσο πάντα υπήρχε το μυστήριο σε ποιόν ανήκει το μαγαζί αυτό.
Πολλοί νόμιζαν ότι ανήκε σε εναν Ιταλό μαφιόζο ο οποίος ήταν καταζητούμενος στη χώρα του και αναγκάστηκε να μεταναστεύσει στην Ελλάδα για να έχει ένα εισόδημα και να μπορεί να οργανώνει καλύτερα τα σχέδια του. Άλλοι υποστήριζαν ότι ήταν Ελβετός τοκογλύφος κι επειδή η Ελβετία τον καταδίκασε για φοροδιαφυγή έφυγε από την Ελβετία για να μαζέψει κάνα φράγκο και να πληρώσει το πρόστιμο. Υπήρχαν όμως άνθρωποι που πίστευαν ότι τα "Νυχτοπερπατήματα" ήταν η τράπεζα του υποκόσμου και λειτουργούσαν ως μπουζούκια καθαρά για καμουφλάζ. Ακόμα και το τσιράκι του "Μεγάλου", όπως έλεγαν τον ιδιοκτήτη,δεν τον είχαν δει ποτέ. Ό,τι δουλειά του έβαζε να κάνει γινόταν μέσω τηλεφώνου.
Απέναντι από αυτό το μαγαζί όμως,βρίσκονταν άλλα μπουζούκια,με το όνομα "Ναυάγιο". Ιδιοκτήτης του ήταν ο γνωστός επιχειρηματίας,Μιχάλης Κοντόπουλος. Το "Ναυάγιο" είχε έναν τραγουδιστή με μια αξιόλογη φωνή,ο οποίος ερμήνευε πολύ σωστά,παλιά λαϊκά τραγούδια. Το όνομα του ήταν Γιώργος Χρηστίδης. Κανένας πελάτης δεν είχε παράπονο,ενώ αντιθέτως έδιναν τα συγχαρητήρια τους για εκείνο το παιδί που το χαρακτήριζαν ως κρυφό ταλέντο. Ωστόσο, το "Ναυάγιο" δεν είχε καταφέρει ποτέ να ξεπεράσει τα "Νυχτοπερπατήματα" σε κόσμο. Ως τότε τουλάχιστον...
YOU ARE READING
Όποιος τη νύχτα περπατεί
Mystery / ThrillerΔύο μαγαζιά στο κέντρο της Αθήνας αποτελούν τα κύρια μέρη για νυχτερινή διασκέδαση. Από τη μία τα "Νυχτοπερπατήματα" και από την άλλη το "Ναυάγιο ". Πολλές ανατροπές αναμένονται να διαταράξουν τις σχέσεις των δύο μαγαζιών και να κρατήσουν τους αναγν...