*A randi*

6 0 0
                                    

Vissza mentem a koliba és elkezdtem készülödni, közben a szoba társaim folyamatosan ossztották a hülye szövegeiket de örültem ennek mivel egy kicsit eltünt belőlem a feszültség. Elindúltam majd lassan oda értem Ali kolijához. Nem sokára ki is lépet az ajtó.
Gyönyörű volt.
-Szia Ali
-Szia George
-Mehetünk? Itt a taxink
-Persze. Alig várom már- mondta kiváncsián
-Akkor ne várakozzunk tovább. Indulás.-mondtam izgatottan
Lassan elértünk egy kis éteremhez. Ott kiszáltunk és bementünk a egy fiatal srác volt aki kérdezte az adatokat. Végre be mentünk. Le ültünk és rendeltünk egy üveg pezsgőt mivel még kiskorúak vagyunk ezért a pincér vonakodott egy kicsi de mivel látta amit sok ember nem lát ezért meg kaptuk a pezsgőt nekem még mellé kelt egy kis cetlit amire ez volt írva ,,sok sikert kisöreg" tapasztalt vén róka volt de egy nagyon kedves ember ekiböl nem fogyot ki az emberíség felvetük a rendelést majd elkezdtünk beszelgetni.
-George kérdezhetek valami személyest?
-Hát hogyne kérdezhetnél.
-Ugye mi csak ma ismertük meg egymást és már is elhívtál egy ilyen szép helyre vacsorázni. Miért? Hogy hogy már ma? Ne ved sértésnek de ez furcsa.
-Ali. Bekell vallanom ahogy meg láttalak beléd szerettem és rájöttem hogy nekem nem kell más lány csak is te.-mondtam elszégyelve magam.
-Csak ezt akartam hallani.- ahogy ezt kimondta áthajolt az asztal fölöt majd meg csókolt.
-Ali.... de.. ez még is..?-mondtam tágra nyílt szemekkel.
-George, én is így érzek irántad. Azzonnal beléd szerettem.
Sajnos a beszélgetésünket félbeszakította a vacsora érkezése. Miközben vacsoráztunk témát váltottunk.

KincsemWhere stories live. Discover now