Masa aku dengan azril terlalu cepat.. Aku sudah mula dilamun cinta dengan azril.. Semua kata2 yang dialuahkan buat aku cair.. Azril ada ajak aku keluar tapi aku tak bersedia.. Tapi selepas kena ceramah dengan dira aku berani kan diri untuk jumpa dengan azril aka bf aku. Aku dan azril jumpa dekat setia city mall. Aku menunggu azril di depan pintu masuk besar setia city mall berhadap dengan padang yang besar itu.. Setelah hampir 20 minit aku tunggu akhir nya azril muncul. Dah mencuit aku. Dia pun berkata "hi bby " aku pun terkejut. Aku pandang dia.. Aku tak sangka yang azril ni hensem gila bila jumpa depan2.aku pun senyum dekat azril. Azril pun bertanya "lama dah sampai? Sorry lah lambat.. Jalan jem tadi."aku pun buat2 merajuk secara tiba2 azril pegang pipi aku "alah bby jangan lah merajuk ~ i mintak maaf ~ ape kata i belanja u makan. Mesti u lapar kan" azril cuit pipi aku.. Time tu aku tak tahu nak cakap ape.. Gila tak terkejut blushing gila pipi aku.. Azril bawak aku makan di restoran italian.. Kami berborak sementara makanan sampai. Setelah beberapa minit aku dengan azril berborak, makanan pun sampai.. Azril menjemput aku makan. Aku pun ape lagi.. Mula lah makan.. Bau makanan dia.. Sedap gila.. Tiba2 azril bagi aku sikit daging dia.. Dia suruh aku bukak mulut.. Then dia suap kan aku daging tu.Aku rasa kekok gila bila azril suap aku. Aku mampu CAKAP terima kasih dan "sedap" azril senyum melihat aku makan.. Lepas aku dan azril habis makan.. Azril beli kan aiskrim untuk aku . Aku pun ape lagi. Makan lah aiskrim yang azril beli tu. Makan sampai tak ingat dunia sampai tak perasan yang aku makan comot azril pun pandang2 aku.. Aku tanya lah kenapa dia pun cakap "u ni comel lah" aku pun pelik lah.. Ape yang comel nya.. Tiba2 tangan azril lap aiskrim yang aku makan comot tapi di sebelah bibir aku..ya Allah.. Kenapa lah azril ni tak habis2 nak buat aku cair.. Aduhhh.. Aku pun gelak kecil.. Dan malu2..selapas makan aiskrim azril mencadangkan nak tengok wayang..aku ape lagi.. On jelah.. Orang nak belanja tak kan nak tolak lagi2 bf kau belanja wehyyy!!
YOU ARE READING
mencintaimu, Mr Architect !!!
Romancesyafa seorang gadis yang berumur 18 tahun(lepasan spm) yang mempunyai perwatakan yang "slumbur&blur" mengenali seorang lelaki yang berumur 21 tahun yang bernama azril . Azril seorang student MSU yang mengambil jurusan architecture, persoalannya mamp...