Trochę uwagi na BTS

18 4 2
                                    

BTS zespół mający tysiące fanów na całym świecie. Kocha każdego swojego fana całym swoim serduszkiem. Poświęcają swój czas i energię po to by być dla swoich A.R.M.Y zawsze gotowymi! A co zostają w zamian? Fale hejtu. Zrobił błąd w krokach? Jest beznadziejny. Powiedział coś źle? Nienawidzi swoich fanów! Tak to właśnie wygląda.
Każda A.R.M.Y przede wszystkim uwielbia i ubóstwia Suge, Jungkooka lub Jimina oraz V. A co z resztą zespołu? Co z Jinem? J-Hopem? Albo z Rap Monsterem? Ten ostatni jest liderem zespołu oraz chodząc destrukcją. I jest najbardziej hejtowany bez powodu. Moi drodzy! Każdy z nich jest człowiekiem i ma uczucia. Dlatego prosimy Was z całego serca kochajcie każdego z nich. Bezwzględu na ich błędy, wzloty i upadki. Wspierajacie ich w trudnych sytuacjach. Bo oni Was kochają i zawsze będą kochać.
G.Army
I coś ode mnie kochani...
Dużo osób nie lubi np Hobiego.
Przecież to jest chodząca fala szczęścia!
Gdyby nie on zespół nie miałby tego życia w sobie...
Rap Monster...
Lider oczywiście.
Niektórzy go kochają za jego zdolności rozwalania wszystkiego a niektórzy nienawidzą.
A dlaczego?
Ja tego nie wiem...
Osoba która lubi jednego członka zespołu a reszty nie i ich hejtuje to nie jest Army proszę państwa.
To jest zadufana w sobie suka nie znająca tolerancji do innych.
Każdy ma prawo mieć swojego biasa albo UB i poświęcać mu więcej czasu ale nie chodzi o nienawidzenie reszty.
Każdy z członków zespołu jest tak samo wyjątkowy i powinniśmy kochać ich wszystkich jako Army które ich wspierają bo oni robią dla nas wszysko.
Starają sie jak tylko mogą.
Miejcie do nich szacunek i do innych zespołów oczywiście też bo tutaj nie ma miejsca na hejt.
Jesteś fanem albo wypierdalaj.
Dziękuję za uwagę.
D. Army

Pokochaj całe BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz