0.2

226 7 0
                                    

~Sa Genclik

Neden gozlerini acmiyordu.Zar zor hareket ettirdigim vucudumu arabadan cikardim.Sknrq Chulu de cikardim.
~Chuul!!Lutfen ac su gozlerini beni birakma Chul..
Onun kanli yuzu benim sesimin dahada yukselmesine neden oluyodu.Oradaki tum insanlar basimiza toplandi.
~Ambulansi arayin!!!Cabuk olun!
Beni birakmasina izin veremezdim.Kalp masaji yapmayi denedim ama olmadi.Yapabilecegim teksey beklemekti...



Ambulans gelince hemen sedyeyle onu yerlestirdiler.Araba neredeys 90 km hiza ulasmisti.Chul yaklasik 10 dk sonra gozlerini acti.Ama sesi bana hala cani  aciyormus gibi geliyodu...
Zar zor bana 'beni unut Iseul eger olursem kendini yeni bi hayat kur'
Bu cumleler onun agzindan dokulurken kalbim cok aciyordu.Sevdigim adam,nefes alma sebebim olan adam hayatimdan gidicek miydi.Buna izin veremem...



Hastaneye geldigimizee yaklasik 4 saatlik bir ameliyat gecirmisti.Onun iyi olmasi icin dua ederken...'Uzgunum' kelimesini duydum hayir lutfen baskasina demis olsun lutfen,lutfen,lut..
'Chul'u kaybettik
Doktorun yakasina yapistim
"SEN NE DEDIGININ FARKINDA MISIN!!!NASIL KAYBEDERSIN ONU SEN DOKTORSUUN!BANA CABUK YERINI GOSTER"
"Onceliklr sakin olun onu size gostermeyiz"
"Bak o***pu cocugu sevdigim adami oldurdugun yetmedi gibi bide bana gostermiyo musun"
Adami yolumdan ittim ve resepsiyonun Chul'un nerede oldugunu sordum ve odaya girdigim an aglanaya basladim.Sevdigim adam onunla birlikte yasadigimiz hersey baştan sona herşey bitmis miydi...
Benim hayatim iki bolumden olusuyo,kotu kismi bitti iyi kismi daha yeni basliyo...



Alin bakam buda 2. Bolum
Anyeong🙌🙌

~Kris Wu Hayal Et~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin