Neyse Halim Çıksın Falim : D

136 2 0
                                    

27 yaşında aile baskısına karşı aniden mantık evliliği yapmaya karar verdim .Bu haliyle eski çocukluk arkadaşımı bulmaya karar verdim . Duyduğuma göre o da evlenmemişti (sadece dedikodular ).Bu benim için çok önemliydi çünkü bir çocuk , bir bebek bütün hayatımı rahatça değiştirebilirdi.Kariyerim pek önemli olmasada mutlu bir aile düzeni , hayallerimin beyaz atlı prensi ve biricik ikilezlerimiz.

3 hafta sonra boğaza yakın bir restorantta buluştuk . İkimizinde fikirlerinin ve hayata bakış açımızın aynı olması benim için çok özledi . Günler geçtikçe mantık evliliği fikrimden beyaz atlı prensimi bulduğum gerçeği hayatı daha yaşanılası yapıyordu . Bir süre sonra ikinci aşmaya geçtiğimizi ifade eden bir olay oldu . Beni biricik kıymetlisi annesiyle tanıştırdı. Annesi ile çok iyi anlaştım gelin - kaynana ilişkisinden uzak bir ilişkimiz vardı. Seviyordum bunu. Tam gününü bile hatırlıyorum hatta 7 Nisan 2009 bana hayatımın en önemli kutusunu açtım ve içinden bir tektaş çıktı . O gün ilk defa birlikte kaldık . Çocuklarımızın adını düşünüp Derin ve Deniz koymaya karar verdik .

En önemli aşamamız olan aynı eve taşınmamız hayatımın en eğlenceli anlarından biriydi.Evimiz ikimizin ailesinin evlerine de yakın olan bir ev tutuk. Hani hep böyle filmlerde olur ya birlikte odalarını filan boyarlar aynen öyleydi .

Evimiz de hazırdı artık bir hafta sonra bir kır düğünüyle evlendik birlikte geçirdiğimiz geceler gittikçe dah keyifli oluyordu ...aşkımızın önemli gelişmeleri birer birer gerçekleşiyordu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Neyse Halim Çıksın Falim : DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin