Tébolyult lélek volt. Belépett a terembe és megfagyott a levegő. Mindenki őt nézte. Tudták, hogy amikor ő megjelenik, abból jó nem sülhet ki.
Fekete csuklyát viselt, eltakarta az arcát, de a macskakoponyákból készült övéről könnyen felismerhető volt. Tudta, hogy őt nézik, elmosolyodott. Magabiztosan az oltár felé vette az irányt. A pap látva ezt fejvesztve elindult kifelé.
A nagy templomajtó becsapódott előtte, de olyan erővel, hogy amikor nekiszaladt, hátraesett és eszméletét vesztette.
"Nem a vég volt, ez csak a kezdet."
Az emberek, akik percekkel ezelőtt még a vasárnapi misét hallgatták megijedtek, volt aki meghúzta magát, volt aki elsírta magát, és volt aki csak borúsan előre tekintett, de szólni egyik sem mert.
A kántor, aki sánta volt és fogatlan is összecsapta a két kezét és Istenhez imádkozott.
Az Ő mosolya még ennél is jobban, már-már betegesen kiszélesedett és a kántorra emelte tekintetét.
"Gyáva." - mondta. - "Nem segít. Fél tőlem."
A kántor leejtette a kezeit és térdre hullott.
Órák teltek el így. Az emberek kezüket tördelve néztek farkasszemet Vele. Vagyis akkor néztek volna vele farkasszemet, ha látszódott volna a szeme.
Ő az orgonához ült. Ekkor aki kívül volt, láthatta, hogy a kereszt megfordult a templomtornyon.
Eljött az éjfél és megkondult a harang.
"Magammal viszlek." - jelentette ki.
Miután a harangszó véget ért Ő elkezdett az orgonán játszani, magát a halál és a bűnhődés dallamait.
Volt, akinek a ruhája lángra kapott, és menten elégett. Őket magával vitte. Volt aki csak közönyösen maga elé nézett. Ők megnémultak, hogy ne tudják elmondani senkinek, azt amit láttak.
De a templomban bent volt egy, csak egyetlen egy ember, akivel semmi nem történt. Ő ránézett és felállt az orgonától.
"Játssz még, testvérem." - mondta az egyetlen sértetlen, aki szintén egy csuklyát viselt. Vérvöröset. Nyakában fordított pentagram lógott.
Ő, a fekete csuklyás levetette köpenyét és láthatóvá vált a vérvörösen izzó szeme, ijesztő vigyora és démoni ábrázata. Szarv helyezkedett el a feje tetején, ami egy kecskééhez hasonlított, fekete haja olyan hosszú volt, hogy leért a földig. Termete nagyobb volt egy emberénél és fogai élesek, mint a ragadozó állatoknak.
"Rég láttalak, húgom." - mondta és felemelte kezeit. mutató és kisujjából villám tört ki.
A vörös csuklyás is levetette köpönyegét és mosolyra húzta száját. Emberibben nézett ki a másiknál, de még így is különösen természetfeletti volt. Az ő szemei sárgák voltak, mint a macskának, fogai ugyancsak élesek, alakja pedig fiatal nőé. A haja hasonló hosszú, mint az előzőé, bár az övé vérvörös, és nőhöz méltóan ápolt.
A néma emberek egyszer csak szinte varázsütésre megfagytak, vagy dermedtek, nem mozdultak, de még levegőt sem vettek.
"Mit csinálsz, húgom?" - kérdezte a vörös szemű.
"Szórakozok egy kicsit. Még mielőtt visszaküldesz a Pokolba."
"Pusztulj, LILITH!"
"Ugyan, bátyám." - nevetett fel a nő - "LUCIFER, hát hogy beszélsz, egy hölggyel? Pusztulj inkább te!"
Lilith megragadta bátyját, és lelkét valamilyen módon az egyik ember testébe zárta.
"Haláláig itt maradsz." - mondta neki. - "Legyen rajtad Káin átka."
Hiszen Káint Isten azzal bűntette, hogy senki sem ölhette meg, beteg sem lehetett, csak az idő végezhetett vele.
"Addig pedig... ISTEN LESZEK!" - kiáltott fel Lilith, majd hisztérikus nevetésben tört ki, s felvette valódi alakját. A Sátánét.
YOU ARE READING
Éjféli harang
Short StoryEgy történet, melyhez az ihletet a Pokolgép azonos című dala adta. Jó olvasást. MINDHALÁLIG ROCK N ROLL!!