Gasi cigaru dok sedi na mestu gde je sve pocelo, tu se prvi put poljubila sa njim , tu je po prvi put osetila sta znaci biti voljen... Ali tu je i po prvi put u zivotu shvatila sta nosi zivot koji je nesvesno odabrala. Njeno ime je Ina , a ona je svasta prosla. Dok joj kroz glavu prolazi sve sto se u zadnje vreme izdesavalo , ne registruje korake koji joj se priblizavaju sve dok neko ne sedne pored nje. Trgne se i pogleda ko je , samo njena drugarica Sonja. Poznaju se 20 godina , a ipak ima osecaj da je duze.
"Da li si ok?" - pita je zabrinutim glasom
"Neznam ni odakle bi pocela, da li mi verujes!" Odgovara joj
"A da pocnes od toga , zasto ste raskinuli?"- govori joj
"Uhh... pa na kraju se sve svelo na to da on ustvari misli da meni nije mesto u tom svetu , njegovom svetu! Da ce me neko povrediti u zelji da njemu naudi."- kao da se to vec nije desilo , prolazi mi kroz glavu
"Ina ne govoris mi sve, sta krijes od mene?"- govori joj Sonja dok je gleda svojim kestenastim ocima
"Uvek si me izvaljivala kada pokusam nesto da ti sakrijem , e pa draga moja sada kad sve cujes neces verovati, ali necemo o tome ovde , molim te"- govori joj
Odlaze u njihovo utociste , tu su se uvek skrivale kada su bile male i sve tajne su tu delile. Dok sedaju na kauc , Inina mama ulazi i kad vidi Sonju , odusevi se . Njih dve se nisu cule u poslednjih par godina , upravo zbog njega . Sonja je smatrala da on nije za Inu , ali ipak ... ko zna ... na kraju se ispostavilo da je bila upravu . Nije se bas ponosila tom cinjenicom , ali u jednom trenutku joj se cinilo da ce mozda na neki nacin njihova veza opstati. I evo sad njih dve u njihovom utocistu ...
YOU ARE READING
Druga strana zakona
General FictionSvi zele da budu vidjeni sa njima , sve devojke se na njih loze, ali svaka prica ima dve strane ....