Temizlik hızlı bir şekilde devam ediyordu evin eksikleri epey giderilmişti ufak tefek şeyler kaldı onlarıda ayşe işe başlayınca almayı düşünüyordu ama iş bulamamaktan da korkuyordu.
Ahmet her yerde Ayşe için güvenli çalışanları sağlam bir yer arıyordu çünkü sevdiği kızı saçma sapan bir yerde çalıştıramazdı evet sevdiği kız Ahmet artık duygularından emindi Ayşe yi seviyordu hiç kimseye vermediği sevgiyi vermişti ayşeye ama ayşeye bunu nasıl söylerdi hiç bilmiyordu aceba ilk annesiyle mi konuşmalıydı kafası ilk defa bu kadar karışıktı sonunda ayşeye bir arkadaşının kız kardeşinin çalıştığı lokantada iş bulmuştu ayşe buna çok sevinecekti , Ayşe sevinince ahmette seviniyordu ayşe çok güzel gülüyordu.
Ayşe temizliği bitirmişti nihayet
”Bitti galiba ”
”Bitti kızım bitti hadi hazırlan eve gidelim yemek hazırlayalim Ahmetler gelir şimdi ”
”Tamam meryem teyze hadi gidelim”
Ve hazırlanıp evden çıktılar binadan çıktıklarında Ali yanlarına geldi
Meryem teyze Ali te dönerek
”Ali senin ne isin var burda ”
”Anne burada olduğunuzu biyordum geçerken uğradım sizde eve gidiyorsunuz galiba beraber gidelim ”
” Tamam ”
Ve hep birlikte eve gittiler .
Eve gittiklerinde Ahmet evdeydi
”Oğlum sen ne zaman geldin ”
”Çok olmadı anne yeni geldim sayılır”
Hepsi salona geçip oturdular ayşe yorgunluk tan ayakta duramıyordu Meryem teyze bunu farketmiş olmalı ki ayşeye dönerek
”Hadi kızım sen git biraz uyu çok yoruldun”
Ayşenin takati kalmamıştı kafasını sallayıp odaya gitti yatağa yatar yatmaz uyumuştu .