Cameron <3

490 9 1
                                    

 Mirjam er en 16 år gammel jente. hun har flyttet til North Carolina.

Jeg gikk bortover gata i mine egne tanker. Jeg og familien min hadde akkurat flyttet hit og jeg ville "utforske". Jeg hadde en Starbucks i den ene hånden og telefonen i den andre. plutselig gikk noen rett i meg og jeg fikk Karamell Frappuccinoen over hele meg. "SERIØST!?" ropte jeg og prøvde å vri t-skjorta mi. "unnskyld! jeg så ikke hvor jeg gikk!" sa en guttestemme. jeg så opp og så den peneste gutten jeg noen gang har sett. jeg hadde sett han før men kunne ikke komme på hvor. "jeg er Cameron!" sa gutten når jeg ikke svarte. Å så flaut... jeg hadde stirret på han! -_- jippi (sarkastisk) "ehhm.. jeg er Mirjam" svarte jeg. "er du ny her? jeg har ikke sett deg før" sa Cameron. "ja, jeg og familien min flyttet hit i går" jeg kunne kjenne rødmen stige. "jeg må gå nå, men kan jeg få nummeret ditt?" spurte han og rødmet. "jada, bare få telefonen din så kan jeg skrive det inn!" sa jeg og prøvde å være normal. Men inni meg hylte jeg. jeg gidde han telefonen min så han kunne skrive sitt nummer på min telefon. når jeg hadde skrevet det gidde jeg telefonen til han igjen. "hade!" sa han og gikk vekk. jeg så på kontaktene mine og så at han hadde lagret seg som = Cameron Dallas <3. Da forsto jeg at det var den berømte vineren jeg hadde møtt.

(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(()) En uke sener (())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())

Jeg hadde vert mye med Cameron i det siste. han var kjempesøt! nå satt vi ute med bassenget hans med Jack J, Carter , Nash , Shawn og Hayes. jeg gikk inn for å hente drikke kom Nash etter meg. " Cameron liker deg veldig mye, du er det eneste han snakker om!" sa Nash og så på meg. jeg rødmet og såg bort. "Du liker han også, gjør du ikke?" spurte Nash med et smil om munnen. "ja.." sa jeg og såg ned.  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi satt i en sirkel og skulle ha NSP. (nødt, sannhet eller prosent) "Mirjam" sa Nash. " Nødt" svarte jeg men rett etter kom jeg på at han viste at jeg likte Cameron!! :O "nei jeg mener Sannhet!!" sa jeg "du sa nødt, du må kysse Cameron i 20 sekund. og det var starten på et perfekt forhold :)

Magcon Fan FicsWhere stories live. Discover now