*Camila szemszöge*
- Sofia! Nem bírsz a saját területeden maradni? Megbeszéltük! Enyém a konyha és a nappali! Tiéd a vendégszoba és a mosdó!- üvöltöttem a húgommal.
- Olyan hülye vagy Camila! Elfelezni a lakást csak azért, mert nem akarod, hogy belemásszak az aurádba?! Olyan gyerekes vagy!
- Mondja ezt egy 11 éves taknyos...
- Még mindig jobb, mint egy segg hülye 18 éves. - forgatta a szemeit.
- Téged minősít Sofia, ha leállsz velem vitatkozni! Úgyis én nyerek! - nyújtottam felé a nyelvem. - Tűnés a hűtőtől... - mutattam a mosdó felé.
- Nem, amíg nem kapok kaját! Húzz el innen Camila!
- Próbálj kényszeríteni! - grimaszoltam.
A húgom nekem esett. Csapkodott a kezével, és rugdalózott.
- Csak ennyit tudsz Cabello?
- Tudok többet is Cabello! - vicsorgott.
- Mind a két Cabello most azonnal befejezi! - hallottam anyu hangját a hátam mögül.
- Ő kezdte! - kezdtünk bele egyszerre, és egymásra mutattunk.
- Te kis rohadék! - vicsorogtam rá, majd újból egymásnak estünk.
Anya hangosan felsóhajtott, beverekedte magát közénk, majd mérgesen előbb rám, majd Sofira nézett.
- Elég volt lányok!
- Nekem is elég volt ebből a kis szarosból... - forgattam a szemem, majd felhuppantam a konyha asztalra.
- Te nagyobb vagy. - nevetett gúnyosan Sofi.
- Lányok! - kiáltott fel anya. - Ne akarjátok, hogy apátokat is bekelljen avatni!
Mind a ketten - a húgom és én is - elhallgattunk.
- Tudjátok mit? Hosszú még a nap... Családi program lesz, és nem érdekel, hogy kinek a barátja jön, és kinek lesz sürgős programja, ebből nem engedek. Világos voltam?
- De anya...- kezdtük szintén sztereóban.
- Semmi de anya. Azt csináljátok, amit mondtam, egészen addig, ameddig az én házamban éltek, és az én ételemet eszitek.
Na igen. A tipikus szülő duma. Mióta 18 lettem, és rájött, hogy az "Amíg el nem múlsz 18 éves, addig azt csinálod, amit mondok" már nem jön be, szlogent váltott. Most a házzal és a kajával fenyegetőzik... A kaja pedig a mindenem.
- Én ugyan nem megyek. - vontam vállat, közben egy banánt kezdtem majszolni.
- Rendben Camila, akkor jó lesz, ha megkéred azt a másik bajkeverő barátnődet, hogy amíg észhez nem kapsz, addig nála vendégeskedj. - fonta keresztbe a karjait anya.
- Allyre gondolsz? - sóhajtottam.
- Pontosan rá.
Ally a legjobb barátnőm. Mindig együtt keveredünk bajba. Legutóbb együtt szívtunk füves cigit hajnali kettőkor, a suli mögött. Dinah, a szintén zűrös barátnőm viszonylag jobban bejön anyámnak... Pedig ha tudná, hogy DJ miket művel. Egy szóval, mi vagyunk a suli rossz lányai... Mindenki fél tőlünk, és mindenki velünk akar jóban lenni, hogy a gimis évei ne olyannak tűnjenek, mintha a kibaszott pokolban lennének. Még ship nevünk is van... A lúzerek általában Caminah nevet használják, ha én és Dinah együtt trollkodunk a folyosókon... Ha pedig Allyvel vagyok, Camally vagyunk.
YOU ARE READING
Fallin' For Ya (Literally)
Fanfiction" - És te ilyen fuckgirl vagy? Nyomulsz mindenkire, vagy csak rám, mert szép a hajam?"