Jeon Jeongguk némán állt a parton, és szeme sarkából megint Őt figyelte.
A Narancs Hajú Fiú most még a szokásosnál is boldogabbnak tűnt, arcán hervadhatatlan mosoly ült, csakúgy, mint eddig mindennap, amióta Jeongguk észrevette őt a tengerparton. De azt nem tudta eldönteni, hogy az ismeretlen fiú mosolya igazi-e.
Kirívó hajszíne tökéletesen passzolt élénk cipőfűzőjéhez, ami kibomolva feküdt a fekete sportcipője mellett az aprókavicsos talajon. Fekete-fehér csíkos pulóvere legalább két számmal nagyobb volt, így a fiú kézfeje teljesen eltűnt a pulcsi ujjaiban. Fekete nadrágjának az alja gondosan fel volt hajtva, így láthatóvá vált a fiú bokája, amit a ritkán felcsapó hűvös hullámok meg-megcsaptak. Ilyenkor a fiú testén apró borzongás futott végig a víz hidegsége miatt.
Jeongguk tekintete akaratlanul is őt kereste, csakúgy, mint egy hete mindennap.
Ő maga már régóta járt ki a partra, hogy rendezze gondolatait, vagy egyszerű kikapcsolódásként ült ki a homokba és hallgatta, ahogy a hullámok nekicsapódnak a part menti szikláknak.
Valahogy az egész hely megnyugtatta, és úgy érzete, ez a hely megvédi őt a mindennapok problémáitól.De amióta ez a fura fiú felbukkant, nem tudott rendesen gondolkodni. Minden figyelmét Ő kötötte le. Ő, és a narancssárga haja.
Jeongguk sosem értette, miért festik be az emberek a hajukat vagy a körmüket.
Miért, ha egyszer úgyis lekopik a festék, és akkor festhetik újra?
Miért nem hagyják az egészet a francba, és elégednek meg a természetessel?
Ez a fiú is.
Egyáltalán: miért pont sárga?Olyan sok a miért, és oly kevés a válasz.
Idegesen rúgta arrébb az útjába került, a többinél nagyobb követ, ami halk csobbanással landolt a sekély vízben a Narancs Hajú Fiú mellett. Jeongguk idegesen pillantott az elrúgott kő irányába, ahonnan a színes tincsek alól egy barna szempár nézett vissza rá.
- Ne haragudj, nem arra akartam rúgni - harapta be alsó ajkát Jeongguk, mint mindig, amikor idegessé vált. A fiú azonban nem tűnt meglepettnek, sőt, mintha számított volna a régóta őt bámuló feszült fiú társaságára.
- Semmi gond - mosolyodott el a Narancs Hajú - De ahelyett, hogy bámulnál, nem akarsz inkább ideülni? - paskolta meg maga mellett az apró, nedves kavicsokat. Jeongguk habozott.
Mégis mennyire lenne ésszerű egy késő őszi délután, egy elhagyatott tengerparton leülni az ismeretlen mellé?
A válasz egyszerű: semennyire.
Más esetben Jeongguk habozás nélkül elhúzott volna, és meg sem állt volna hazáig.
De most...
Most mégis, elgondolkozott rajta: mi lenne, ha életében először, az esze helyett az ösztöneire hallgatna?
Csak most az egyszer.
Ebben az egy esetben.
A Narancs Hajú Fiú esetében...
YOU ARE READING
addicted to orange ░ pjm & jjg
FanfictionEgy történet, amelyben Jeongguknak és Jiminnek elege lesz az elvárásokból, és mindent hátrahagyva elszöknek. Együtt. ❝ - Miért pont sárga? - Nem sárga. Narancssárga. Mellesleg - sóhajtott fel drámaian - ez a szeretet és a boldogság színe. Nekem min...