Nominaceł od _Angel-On-Shaders_ . Właściwie to nawet się z niego cieszę, przynajmniej będę miała co robić. :)
1. Mam ujemny poziom wyobraźni, więc napiszę typowe opko:
Była sobie Rose White (lepszego nazwiska dla Mary Sue nie znalazłam). Miała 17 lat. Jej rodzice zginęli, gdy była mała.Szła właśnie do szkoły, kiedy zauważyła, że podąża za nią czarne BMW. Pod swoim liceum zobaczyła, jak z samochodu wysiada wysoki, umięśniony brunet o jasnoniebieskich oczach.
- Hej, mała- zagadał do Rose.
- Mała, to jest twoja pała- odpowiedziała zdenerwowana Rose.W klasie nauczyciel, pan Jones, oznajmił:
- To jest wasz nowy kolega Harry Styles. Postarajcie się być dla niego mili.Pod koniec lekcji pan Jones podał uczniom temat zadania domowego: "Ile to dwa dodać dwa?". Zadanie to mieli zrobić w parach, gdyż samemu mogliby sobie nie poradzić. Nauczyciel zaczął dobierać uczniów w pary.
- Zoe z Ianem. Sally z Arthurem. A Rose z... Harrym!Po wyjściu z sali Rose podeszła do Harry'ego i powiedziała:
- Dziś, u mnie w domu, o siedemnastej.Kiedy zajęcia się skończyły, Rose wróciła do swojego ogromnego domu i postanowiła poczekać na Stylesa. Gdy ten wreszcie się zjawił, dziewczyna zaprosiła go do swojego pokoju, by zaczęli robić swoje zadanie domowe. Nie obyło się bez problemów przy rozwiązywaniu działania, przez co zmuszeni zostali do skorzystania z kalkulatora.
Ukończenie zadania domowego postanowili uczcić wspólnym maratonem filmowym...
...a potem, nie wiem jak, ale doszło do sceny plus osiemnaście... i mieli troje dzieci... i domek nad morzem.. i żyli długo i perfekcyjnie.
2. MELON!!!
Mleczna czekolada foreva!
Ja bym tak nje umiała (chuj, przecież ja nje umiem rysować)
Jasne! (Co z tego, że właściwie Cię nie znam) Zaprowadzilabym Cię do mojej piwnicy i pokazałabym Ci moje kotki ( ͡° ͜ʖ ͡°)Nominuję:
_LastLetter_, bo chcę, a AjLovLajf, bo mogę (jestem zUa).1. Napisz trzy fakty o sobie.
2. Ulubiona książka (taka prawdziwa, papierowa)?
3. Ulubiona książka na Wtt?
4. Nominuj trzy osoby.Hancigz