Egy vicces matek óra part 1

794 44 3
                                    

Egy szerdai matek órán történt ez is: 

Ötödikes koromban, az akkori legjobb barátnőm mellett ültem. Előttünk egy fiú ült, mögöttünk a fiú aki tetszett, és mellette egy másik barátnőm.
Mihelyt megérkezett a tanár, kiosztotta a siralmas dolgozatokat. Az egyik osztálytársamnak, aki egy padsorral arrébb ült, csak egyese volt matekból, és ez is egyes lett, szóval kapott egy alapos fejmosást e miatt.
A legjobb barátnőm ekkor rájött hogy nem hozott füzetet. Kérdeztem tőle hogy kell e neki lap, de úgy döntött, hogy inkább a könyve hátuljába jegyzetel. Egyszer csak halljuk hogy a tanár elkezdi: " ha továbbra is így teljesítesz kisfiam, hamar meg fogsz buksizni!" Ekkor a barátbőm húzott két vonalat végig a könyvében, kiszínezte a köztes részt, és elnevette Buksinak.
A tanár a kiborulása után próbálta leadni az óra anyagát. Felírt a táblára egy osztást, és elkezdte magyarázni, hogy hogyan kellene megoldani, mivel ezt már tudtam hogyan kell megoldani, próbáltam számolás nélkül megsaccolni az eredményt a barátnőmnek. "- fú! Figyelj! Ez vagy egy, vagy kettő lesz! Nem egy nem lehet! Akkor kettő lesz! Nem! Ez kettő se lehet! Akkor menni az eredmény!?
Tanár: 1,5
Én: Az az egy hülye 2!"
Erre mind a ketten nevetni kezdtünk, de úgy, hogy majd kiestünk a padból. Az előttünk lévő fiú hátra fordult, és megkérdezte hogy mi bajunk van...

Folytatás következik...

Vicces Ez Az ÉletWhere stories live. Discover now