O zi cu soare !

95 7 0
                                    

Yeeeei,a venit vara ! Gata cu munții de teme și ascultările la fizică și chimie !
Era o zi frumoasa cu soare ,iar eu stateam pe terasa si citeam un roman de dragoste.Off,de ce trebuie sa fiu eu mereu forever alone ? De ce toate proastele din sat au prieten iar eu nu.*le eu citind si infulecand jeleuri ca o poarca(nu scroafa,poarca)---> eu v-am avertizat ca-i cancer aci' :))* Deodata zaresc pe strada niste straini putin dezorientati,sigur nu sunt de pe aici,nu au moaca de roman.Pentru moment nu-i bag in seama dar, pe neasteptate,scandaaaal.Uuuu scandal ! Ma ascund pe dupa un tufis si ascult ca un taran ce sunt scandalu',imi luasem o punga de viermi din jeleu.Avusesem dreptate!Nu sunt roman! Unu,un roman cand se sfadeste mai baga si un meci de box,doi,vorbeau japoneza*cine spunea ca anime-urile n-ar fi bune la ceva :)) * Am ramas fara jiermi,merg sa-i potolesc ca se uita vecinu' Eugen si iar se plange ca-i stresam gainile si fasolea.
Eu : ce-i aci' ?
??? : ne puteti spune unde ne aflam ?
Eu : Romania
Toti *facepalm*
Iar se sfadesc...
???:Shuu,pe unde umbli ?
Vad un baiat blond cu* aoleu ce ochi albastri superbi are*care statea intins pe iarba lu' Clipa.A dat de belea !!! Vine intre timp Clipa cu un maturoi din nuiele si il loveste pe Shu in schinare bolborosind ceva ca pentru el
Tu-ti siara ma-tii
Shu nu a priceput nimic din ce i se intamplase dar,cumva,a reusit sa scape..
Shu: Ce dracu' a fost asta ?
???: Tu ce dracu' cautai pe terenul omului ?? Ii facea morala un baiat brunet cu ochii de culoarea rubinului.Manierele tale sunt absolut deplorabile.
Shu: Vorbesti prea tare !
???: Pe aici nu este semnal ? intreba un roscat cu palarie si cu ochi smarald.
???: * da un pumn in asfalt si face o gaura*
Eu: Usurel cu asfaltul ala ! Pana pune Primaria altu' mai trec 20 de ani.
??? : Subaru,ce-am vorbit noi acasa ? Mai usor cu nervii.
Subaru : Mai taci !
Eu : Bai,tu suferi de albinism ? era foarte alb la fata,pana si parul il avea alb,ochii sai erau rosii dar trebuie sa recunosc era dragut tipul.
Subaru: Hâ ??
Eu : Las-o balta !
???: Te rog sa-i scuzi.mi-a vorbit brunetul.Numele meu este Reji,tu cum te numesti draga domnisoara ?
Eu: Cristina.
Reji : Mai poti repeta o data ?
Eu : Cristina dar poti sa-mi spui Cris,majoritatea ma striga asa.
??? : Ce nume frumos,nu-i asa Teddy ? wtf ce cearcane are sub ochi dar parul are o nuanta frumoasa de liliachiu la fel ca si ochii sai.
Eu : Si tu ai de dat bacul la anu' ?
-liniste totala-
??? : Unde crezi ca fugi ? Un baiat tot asa roscat tragea o blondina de bluza.
Reji : Ayato putine maniere de fata cu strainii !
Ayato : Mai lasa-ma !

Vara 2017 ---> O vară cu peripețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum