Victoria:
Jeg vågnede ved nogen satte noget for min mund og holdte mig. Jeg prøvede at skrige, men blev forhindret. Jeg blev bundet og blev båret ned af trappen i mit hus. Jeg opgav at komme fri og grad lige så stille. Jeg var nu på vej ud i en bil. Jeg blev smidt ind på en seng og bilen begyndte at køre. Jeg grad hele tiden. Tænk jeg havde flere tåre i mig. Bilen stoppede efter lang tid og en skikkelse kom om til mig. Hsn trædte und og låste hele bilen inden han tændte en lommelygte. Alex det er fucking Alex. Hvad fanden har han gang i? Han lagde sig ned ved siden af mig og kiggede op i loftede. Den idiot havde lige bortført mig. Jeg hader ham han havde været mig utro for mange gange. Han lå i lidt tid da han tog tæppen af min mund.V: hvad fanden har du gang i?
Råbte jeg vredt han vendt sig bare om og holdte uden om mig. Jeg rystede helt vildt, men han lagde ikke mærke til det han faldet bare i søvn.
________________________Jeg lå og tænkte hele natten jeg kunne ikke sove, jeg var bange for ham nu. Han vågnede og satte sig op. Han kiggede på mig da han rev mig op og sidde før han gav mig en så stor lussing at jeg landende i sengen igen. Jeg grad mere og mere. Den person jeg elskede var mig utro og kidnappede mig. Jeg ville bare gerne hjem.
A: jeg hader dig
V: så lad mig dog være
A: det kan jeg ikke
V: du hader mig jo
A: nej jeg hader mig selv for at såre digJeg grad mere. Han satte mig op igen og bandt sjippetovet op. Jeg sad fri og kastede mig så ind til ham. Han krammede igen, da vi lige pludselig begge grad.
V: jeg elsker dig
A: jeg elsker også dig
V: hvorfor
A: det ved jeg ikke, jeg er en idiot
V:ja men den idiot elsker jeg
A:skal vi prøve igen
V: det kan jeg ikke
A: hvorfor ikke
V: jeg kan ikke mere Alex
A:men jeg elsker dig
V:ikke nok
A: joHan rev sig løs og kiggede på mig. Han åbnede døren og jeg løb ud og lidt væk. Han stillede sig lidt væk. Jeg vendte mig om og løb tilbage og kyssede ham.
V: kan vi ikke bare tage tingene som de kommer
A: jo smukkeJeg kyssede ham igen. Han bar mig ind på sengen og begyndte at kysse min hals. Jeg grinede da han stoppede og kiggede på mig.
A: skal vi ikke hjem
V: lad os detVi satte os foran og Alex begyndte at køre.
YOU ARE READING
Min Bror Og Hans Slæng
Teen FictionHar været 3 i teenagefiktion❤ Victoria stikker af fra model verden med sin mor og sin bror Cameron, eller de dropper det bare. Da de flytter til USA men hvad vil der ske da Victoria for det støreste værelse med et walk in closet, eget badevœrelse og...