Arkasını çevirdim tarih ve yer yazıyor; "10 Ağustos 2014 Mersin Kızkalesi". Hey bir dakka bu benim 2 yıl önceki doğum günüm noluyordu böyle.20 senelik ömrümde sadece 1 aylık kısmını hatırlıyorum kimseye derdimi anlatamıyorum annemle babamla konuşamıyorum endişelendirmek istemiyorum. Arkadaşım,eşim,dostum yoktu canım yandığında kime koşcaktim ben, kim olacaktı yanımda. Belki de vardı sırdaşım ama yok işte yok hatırlamıyorum dayanamıyorum sıkıştım kaldım dört duvar arasında. Ama artık sakinlesme vakti yavaş yavaş hatırlamaya çalışcam en büyük yardımcım bu fotoğraf olcak. Kalktım bir duş aldım uyudum. Öğlen annem kaldırdı. Annemle dışarı çıktık, biraz hava alalım diye her dükkana her masaya baktım ufacık bir şey olsun hatırlarım diye annemle konuştum denize gittim. Kumsala oturdum denize kulak kabartım. Sanki bir ses bir görüntü gördüm biriyle oturuyodum onu görmüyorum sesi geliyor sadece seni seviyorum diyor ve birde koku evet evet bu kokuyu biliyorum Lorince parfümün adını... Allah'ım şükürler olsun bir şeyler hatırlıyorum. Artık en ufak şeylerde bir umut bir mucize arıyorum. Mucizeler meğersem ansızın beklemediğin anda kapını çalarmış. Mucizelere inanıyorum artık.
Büyük bir sevinçle eve gittim tabi o kadar mutluyum ki anlatamam. Benim hayatım bir yapbozdu ve çok küçük parçalara ayrılmıştı. Ve bu beni çok yoracaktı ilk parçasını buldum. Beni zorlu bir yol bekliyordu.
Ama artık uyuma vakti gelmişti. Yatağa uzandım ve uyudum. Saat 9 gibi uyandım. Telefonumu kontrol ettim bir cevapsız arama saat 5 gibi gizli numaradan aranmışım. Beni kim arayabilirki ? Sonra kahvaltıya indim ama hiç bir şey yiyemedim canım istemiyordu. Ah o olay kimdi o ? Ve neden böyle erken bir saatte?
Sorular içinde kafayı yiycektim. Önce o hediye şimdi gizli numaradan arama...