1

11 1 0
                                    

Tjo, det hele startede en fredag. Fredag den 28 juni 2016. Vi stod i badet, mig og drengene, efter en idræts time, og lavede historier om hinanden. "Nej nej, Benjamin og Clara!" Råber en. "Nej sq da ik med Clara. Jeg vil have Smilla, hun har en god røv, og et par gode bryster!" Råber en anden. "Nej man, Smilla er min, og det ved du!" Råber en helt tredje. "Hvad med Marius og Agnes!" Jeg kigger op på den person der siger mit navn. Det var Asger. "Ja, de kunne være helt perfekte sammen, men gad nu vide om din pik er stor nok til hende!" Siger en tredje til mig. Jeg kigger op på Daniel, og giver ham fingeren. "Fuck dig, altså." Siger jeg, og griner lidt, men jeg syntes faktisk ikke det var sjovt på nogen måde. De andre begyndte at gå ud af døren, imens de grinte af deres egne jokes, og der var ingen, udover mig tilbage. Jeg var knap nok kommet ud af badet. Jeg skulle lige til at tage tøj på, da min taske falder ud af vinduet (min taske lå i vinduskammen, som drengene havde åbnet, og råbt efter pigerne der var færdige.). Altså, der var ikke voldsomt langt ned, kun lige sådan, 1,50 m. Pis også. Jeg blev jo nød til at gå nøgen ud og hente det? Jeg sukkede, tog mit håndklæde omkring mit underliv, og løb om på den anden side af muren for at hente min taske. Jeg tog den op i hånden, og lige da jeg vendte mig om for at løbe ind igen, står der en pige en meter fra mig. Hun stod med åben mund, havde lyse brune krøller, en slank krop og et par blå øjne. Der var noget over den her pige, der fangede mig helt utroligt meget, at jeg ikke engang havde opdaget, at håndklædet var faldet ned på jorden. Hun slipper mit blik, og kører det ned på mit underliv. Jeg stod chokeret og kiggede på hende, lidt frem og tilbage. Der stod vi i ca. 3 sekunder, da hun så løber skræmt væk. Jeg kigger på hende indtil hun er ude af syne. Jeg tager mit håndklæde rundt om mig igen, og løber ind i omklædningsrummet igen.

Jeg går ind i min klasse, tager mine penge op af tasken, og går ud til de andre. Da jeg kommer ud, er der ikke nogle andre, kun mig og de små klasser. Så popper en besked op på min tlf.
Isak: "Vi er i fakta"
Mig: "Kommer"
Jeg skyndte mig over til fakta. Da jeg fik dem af syne, kunne jeg se de stod sammen med pigen med de lyse brune krøller vi fik øjenkontakt, og jeg smilede til hende, og gik over til gruppen. "Hey, Marius. Det her er Ellinor, min kusine. Hun skal gå i parallel klassen." Siger Daniel. Jeg smiler til Ellinor, og giver hende hånden. "Marius!" Siger jeg, og prøver at holde øjenkontakten med hende, da jeg har læst at det får folk til at forelske sig i en. Hendes øjne er knald blå, hendes hår bliver lysere og lysere jo længere man kommer ned ellers er det mørkt. Hun har en hvis mave-top på, og et par sorte løse bukser fra Zara på. Det kan jeg se, fordi det står på toppen af bukserne. "Bare kald mig Elli." Siger hun lidt afskyende, og fjerner hurtigt sin hånd. Huh? Hvad har jeg gjort hende? Nårh, ja... Det med tasken...
Jeg kløer mig lidt i nakken. "Hvor gammel er du?" Prøver jeg lidt. "Jeg er 15.." Siger hun og sender mig et lidt underligt blik. "Jeg er 16!" Siger jeg. Jeg sukker lidt, da hun ikke svare mig. "Skal vi gå ind og købe noget med de andre?" Spørger Daniel. Inden jeg når at sige noget, er Elli allerede gået ind, uden et enkelt blik på mig. Woow... Hun er sådan en man kalder bitchi, men hun er stadig ret skøn.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 02, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Confused about girlsWhere stories live. Discover now