A plecat

1 0 0
                                    

Eu și Alex stăteam pe canapea ne uitam la TV, în urma unei discuții ceva mai deosebite, pare ca urmează să fac un pas uriaș in viața mea.
Uite-mă cum sunt pe cale să o fac cu iubitul meu de nici 2 ani, pe care-l iubesc, dar gândurile mele fug toate spre Justin.
Nu pot sa cred cât de supărat l-am lăsat, cum a plecat deoarece eu l-am alungat. Si toate astea ca in următoarea oră să mă arunc in brațele lui Alex ? Nu! Nu! Nu! Trebuie sa opresc totul și să -l sun pe Justin.
-Dă-te de pe mine! Acum! tip la Alex și sar ca arsă.
-Love, ce s-a întâmplat? Tu mi-ai spus ca ești pregătită.
-Taci, dă-te și lasă-mă să plec! ACUM!
Se conformează și se dă din calea mea. Plec din casa lui ca o furtună și alerg spre casă.
Ajunsă acasă mă schimb, iau cheile, banii, câteva schimburi le pun în geantă, pe Paco îl iau cu mine să-l las mămicii mele si plec. Urc la volanul mașinii mele si pornesc spre casa mamei mele. Il las pe Paco în grabă și plec. Unde merg, nu știu. Conduc spre nicăieri.
Iau rapid telefonul si îl sun. După câteva apeluri respinse îmi răspunde.
-Unde esti?
-Ce vrei Beth?
-Omule, spune-mi unde ești dacă nu vrei să încep să plâng și să întru in primul stâlp ce-mi iese in cale.
-Sunt la mine acasă.
-Ajung in 5 minute.
Paracă universul era de partea mea, nu am prins nici un semafor, nu am dat de nici o blonda tâmpita să mă încurce si de nici un cocalar ce nu-si merita carnetul.
Ajunsă în fața casei lui m-au apucat emoțiile, tremuram toată si puteam să jur că roșisem. Îl văd pe îngerul meu cum vine să-mi deschidă și îmi vine să plâng.
Îmi deschide poarta. Cum îi văd fața și ochii roși și umflați îi sar în brațe plângând.
Îi șoptesc la ureche că nu îl las să plece nicăieri și el mă imbratiseaza și mai strâns.
- Haide înăuntru.
Îl prind de mână si ne îndreptam spre casa.
-Juju, caută-ti niște haine si adu-mi un rucsac.
Se uita ciudat câteva secunde la mine, se întoarce pe călcâie si imi îndeplinește dorința mea.
Îi împachetez hainele alese de el, le pun in rucsac, apoi mai arunc si eu o privire prin dulap si mai adaug câteva articole fara sa observe.
- Justin, merg pana pa toaleta, pana ma întorc sa iti pui si lenjerie in rucsac.
- Bine, ciudato. o spune de parca ar fi un copil ce 5 ani si se strâmba la mine.
Merg la toaleta, imi aranjez puțin parul si ma îndrept spre camera celui mai frumos băiat.
Sta întins in pat pe spate cu mâinile pe fata. Nu are tricoul pe el asa ca ma opresc in pragul ușii sa-i pot admira toate tatuajele.
- Fă o poză...
- Va dura mai mult. spunem sincron si radem, eu trezindu-ma la realitate.
-Hai aici babe.
- Ma lași sa le privesc pe toate ? spun eu așezându-ma lângă el.
- Ecident, prințesa mea.
Ma pun pe burta și ii iau mana dreapta in palme, holbandu-ma la fiecare linie in parte si il mângâi. Când ajung la încheietura observ un spațiu gol.
- De ce aici e gol?
- Acolo intr-o buna zi, va fi îngerul meu.
M-a pus pe gânduri felul in care a spus-o. Ma gândeam ca acolo il va tatua pe tatăl sau. Ma apropi mai mult de el si il sărut cu teama. Mă săruta si el in acelaș fel. Buzele ne tremurau si parca ne imploram unul pe celălalt sa nu mai plecam vreodată.
- Te iubesc, Justin!
- Te iubesc, Beatrice! ma strânge in brațe si ne ridica pe amândoi.
-Doamneee uite cât e ceasul. Haide, Justin!
-Dar unde ne grăbim?
-Îți spun după, doar i-ați rucsacul ce mai ai nevoie si haide!
Nu apuca sa își ia prea multe, deoarece ma asculta si se grăbește. Închide toate geamurile si ușile si plecam spre mașina mea.
- Conduc eu, tu doar spune mi unde vrei sa te duc.
- Nu, Juss! Conduc eu.
- Nu ma urc cu tine la volan in mașina!
- Ba te urci! Te voi lasa sa conduci mai târziu.
-Pfff... esti un stres, dar fie ca tine.
După 3 ore de condus aproape ajungem la destinație. Îl las pe el la volan si îi spun sa meargă la primul hotel din apropiere.
- 'Morning sunrise!
- Am ajuns ?
- Da, am ajuns. De ce m-ai adus la mare, nebuno?
- Pentru ca te iubesc, încă e destul de cald, si avem nevoie de niște bronz.
- Si eu te iubesc!
Ne luam " bagajele " si mergem sa ne cazam.
- Apartament, doua camere ?
- Nimic disponibil, domnule. Ne cerem scuze. Singurul apartament liber are un singur dormitor.
- Il luam. spun eu, iar al meu se uita strâmb la mine.
- Care e problema? Am mai dormit împreuna.
Domnișoara ne înmânează cheia si ne îndreptam spre etajul 9. Ajungem repede in camera noastra si ne lăsam lucrurile.
Îmi scot pachetul de țigări si ma îndrept spre balcon. Imi aprind o țigare, iar Justin mi se alătura.
- De când fumezi, scumpul meu?
-De când am plecat din viața ta...
-De ce ?
- Am avut nevoie de un viciu, ca sa nu ma gândesc la tine.
- Same, love.
- Ai rămas exact la fel. Ma rog, nu la fel ca acum ai si tu forme. il bufnește rasul
- Mai taci, nesuferitule. Mereu am avut! spun destul de iritată.
- Nu te mai supara iepure bleg, știi ca te-am iubit si te iubesc asa cum esti.
- Practic tocmai ai spus ca sunt nașpa si acum. Insinuezi ca nu arat bine? Atunci de ce ma iubesti? De ce esti aici cu mine?
- Fraiero, nu te iubesc pentru cum arați, deși arați exemplar, te iubesc pentru persoana ta, pentru sufletul tau si pentru ca după ce ai suferit atât după mine si totuși M-ai primit înapoi.
- Te iubesc enorm !
Ma imbratiseaza, ma săruta si ne terminam țigările.
- Ma duc sa-mi fac un dus si mergem si noi pe plaja.
- Bine, prințeso.
Ma îndrept spre baie. Imi reflex temperatura apei si imi fac un dus rapid. Când ies din dus alunec si cad. Imediat in baie intra Justin cu o mana la ochi.
- Ce s-a auzit asa?
- Sunt jos. Am alunecat. Ia mana de la ochi si da-mi te rog prosopul.
- Poftim. Pune-l pe tine si da-mi mana. uitându-se in direcția opusa.
Ma ajuta sa ma rodic si mergem in dormitor.
-Mulțumesc.
- S-a lovit prințesa mea?
- Nu frumosule. Ma doare puțin spatele.
Fara sa-mi pese ca e cu mine in camera imi dau prosopul jos si îmi iau costumul de baie pe mine. Ma uit in geanta si îmi iau si o rochița peste.
- Schimba-te si hai o data.
Se duce la baie se schimba si ma așteaptă pe canapea. Vin la el si plecam spre plaja.
- Frumos corp scumpete.
- Mulțumesc neobrazatule.
Imi da rochia jos, ma ia in brațe in stilul miresei s aleargă cu mine spre apa. Totul e asa perfect.
După aproximativ o ora de bălăceală si stat la soare, cerul se inoreaza si decidem sa pleacam spre hotel.
Ne oprim la un supermarket sa ne luam dulciuri. Ajungem in camera si ma trântesc pe canapea. Dragul meu iubit este in baie. Când aud apa de la dus intru încet in baie ca sa nu ma audă.
Imi dau totul jos inafara de slipi si intru in cada lângă el.
- Esti nebuna? Ce cauți aici ? Du-te îmbracă-te.
- Vreau sa ma ajuți sa ma spal. Nu imi pot scoate tot nisipul din par. Oricum am slipul pe mine si stau cu spatele la tine.
- Eu nu fac dus îmbrăcat daca nu observi măcar lasa-ma sa imi iau boxerii.
Iese din cada, își ia boxerii si se întoarce la mine. Eu deja eram in cada in stil turceste si il așteptam. Se pune in spatele meu cu picioarele pe lângă mine si începe sa-mi curețe parul.
- Gata prințesa mea, ai parul curat, eu ies si aștept sa termini.
- Nu. Ramai cu mine aici.
Ma ridic imi dau slipul jos, iau gelul de dus si ma pun înapoi jos.
- Da mi mâinile, te rog. ii pun gelul de dus in mana si in cealaltă buretele.
-Beatrice! Cred ca te poti curata singura.
- Vreau sa o faci tu, eu sunt epuizata.
- Cum iti dorește sufletul.
Începe sa imi maseze spatele si brațele cu acel burete, iar eu eram total relaxata, când încearcă sa facă la fel si cu partea din fata ii smulg buretele din mana si il arunc prin baie.
- De ce ai făcut asta? încercând sa se ducă după burete.
- Nu. spun in timp ce-l opresc. Continua fara burete.
-Dar...
- Fara " dar" .
-Daca asta vrei.
Ma ridica in picioare ma privește din cap pana in picioare apoi se uita in ochii mei de parca ar cere acordul. Dau din cap in semn ca da si își pune gel de dus in palma apoi si in cealaltă.
Imediat palmele sale se lipesc de umerii mei coborând in jos pe clavicule. Foarte încet coboară spre sâni și parca cerșește din priviri acordurile mele. Ca să inteleaga că il las ma apropii mai mult și il sărut. El coboară direct pe abdomen evitând sânii mei. Își pune mâinile pe soldurile mele si mă trage mai aproape.
-Esti atât de frumoasa. îmi șoptește la ureche si instant am pielea de găina.
Îmi zâmbește și își musca buza in timp ce coboară cu privirea asupra corpului meu. Ma săruta pe gât si mana lui aterizează pe sânul meu, iar cealaltă rămâne pe sold. Imi pun mâinile pe spatele lui ca sa pot rămâne in picioare. Plăcerea pe care mi-o cauzează e ceva nou pentru mine, nu am mai simțit nimic de genul acesta pana acum.
-Iubita mea, cred ca ar trebui sa ne oprim pentru ca te vreau si nu stiu daca voi putea sa ma opresc daca continuam asa. Eu ies si te aștept in pat. mă pupa pe frunte si pleacă pana să ma dezmeticesc eu.
Termin repede dușul, ma usuc, ma schimb și ma îndrept spre dormitor unde ma așteaptă iubitul meu.
Ma așez lângă el in pat la o distanță decenta, dar el ma trage pe el. La propriu, cu o singura mișcare m-a pus pe abdomenul lui. Știți voi despre ce poziție vorbesc.
- Prințesa mea, sa nu mai faci ce ai făcut mai devreme, deoarece nu vreau sa te rănesc sau sa faci ceva ce încă nu esti pregătită. Te iubesc si când va fi momentul, vom știi amândoi.
- Iubitul meu, daca te-am lăsat să faci ceva, a fost pentru ca am vrut si m-am simțit pregătită. Si eu te iubesc si stiu ca nu vrei sa ma mai ramesti.
Suntem întrerupți de telefonul meu. Alex ma suna in disperare de câteva ore.
- Da?
- Esti bine ? De ce nu mi-ai răspuns ? Unde esti?
-In Constanta.
- Cum? Când ai plecat ? Cu cine?
- Cu Justin. Azi dimineața.
- Ce coincidenta, diseară voi fi si eu in Constanta cu niște amici. Trebuie sa discutam Beth.
- Super. Ma suni când ajungi.
- Cine sa ajungă? Unde ?
- Alex. Vine aici sa vorbim.
- Inteleg... Frumoasa mea, esti foarte obosita, nu vrei sa dormi câteva ore pana apare ăla aici?
- Daca ma îmbrățișezi si nu imi mai dai drumul, dorm, my ev.
- Orice pentru tine.
După ce m-a sarutat, am adormit instant deși era deabea ora 20 si câteva minute.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 01, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Remember meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum