TOBY NIN ÖYKÜSÜ

224 28 5
                                    

Toby hücresinin küçük penceresinden yansıyan güneş ışınlarıyla gözlerini açtı.Penceresine doğru yöneldi ve izin gününün hayallerini kurmaya başladı. Yaklaşık 16 yaşından beri bu hücrenin içindeydi. Annesi Toby i hapishanede dünyaya getirmişti ve annesi 2 yıl sonra işlediği bir suç yüzünden idama mahkum olmuştu. Toby annesinin ölümünden sonra halasiyla yaşamaya başlamıştı.Ama Halasi geçim sıkıntısı çektığından dolayi Toby yi yanına almayi hiç istememisti,bunu anlayan Toby 15 yaşına geldiğinde devlete karşı suç işleme isteği arttı. Daha 15 yaşındayken banka soyup araba kaçakçılığı yaptı. Bunun sonucunda ıslah evine girdi.iste hüccrede olmasının tek sebebi bunlardi.

Boş hücre koridorlarında aniden gardiyan Jackson in boğuk sesiyle bağırışı duyuldu.Toby bu lanet olası pislik herifi hiç sevmezdi.Toby ayak seslerinden gardiyan Jackson un hücresine doğru yaklaştığını hissetti.Hucrenin kapısı büyük bir gürültüye açıldı ve gardiyan Jackson mahkeme duvarı gibi suratıyla Toby e izine çıkacağının haberini verdi.

Uzun ve sıkıcı süren aramalardan sonra nihayet dışarıya çıkarılmıştı.İlk işi eski günlerde gittigi çarşıya gitmek olmuştu.Meyvelere bakarken aniden bir ses duydu ve o yöne doğru baktı , kızın düştüğünü gördü ve yanına gidip:

-İyimisin?

-Evet, sadece ayağımı ı burktum.

- İsmin ne?

-Alison ya senin?

-Toby

-Benim marketten almam gereken birseyler var, teşekkür ederim iyi gunler.

-Her pazar buralardan alışveriş yaparmisin?

-Napcaksın?

-Merak ettim sadece.

-Evet, hoşçakal.

Toby Alison giderken arkasından hayran hayran baktı ve bu kızı daha önce sanki bir yerde görmüş gibiydi.Kafasini kaldırıp pazarın ortasındaki saatte baktığında şuan düşünmesi gereken tek şey artık ıslah evine dönmesi gerektigiydi.

Hemen ıslah evine doğru koşmaya başladı. Kapının önüne geldiğinde çok geç olduğunun farkına varmısti.Kapida bekleyen gardiyan Jackson pis pis sırıtıp Toby i kolundan tutarak işkence odasına doğru sürükledi. Toby ilk defa işkence odasına girmiyordu ama yinede korkuyordu.odaya girdiğinde görevli onu elinde elektrik sopasiyla bekliyordu.Onu bir sandalyeye otturtular ve gardiyan Jackson Toby i bağladı. Perdesi arkasında bekleyen müdürün emriyle Toby 3 saat elektriğe maruz kaldı. 3 saatin sonunda onu hücresine geri götürdüler Hücresinin bir köşesinde acıyla kivranirken Alison aklına geldi ve çektiği acılara rağmen yüzünde bir gülümseme belirdi.Alison un yeşil gözleri ve kestane rengi saçları gözlerinin önünde beliriyordu.Alison un hayalini kurarak uykuya daldı.

F TİPİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin