Właśnie się zorientowałam że moje dziecię o wielu twarzach NIE POSIADA karty postaci .w.
Jak niektórzy wiedzą to OC występuje w moim opowiadaniu z Noragami, gdzie jest parringowana z Yukine. Także przedstawię ją w tej dokładnie wersji~
Po za tym to moja główna OC, która czasem pod innym imieniem przewinie się gdzie indziej, niż powinna... NO DOBRA ONA JEST PRAKTYCZNIE WSZĘDZIE! CZASEM Z WYGLĄDU A CZASEM Z CHARAKTERU JUŻ NIE PATRZCIE TAK KRZYWO NO!
Uniwersum: Noragami
Imię: Obecne: Yuume; Dawne: Yukoshi (nieużywane, zapomniane)
Nazwisko: ------
Przezwisko: Yuu
Pochodzenie ( rodzina, kraj itd): Japonia, czas nie do końca znany mimo to niespokojny i ciężki dla ludzi... Po za zmarłymi już dawno "rodzicami" miała brata.
Wiek: ??? ( zmarła około 8 roku życia... A obecnie z wyglądu i mentalnie ma około 17-18)
Rasa: Boska~
Wygląd: Yuume ma to do siebie że jest przeciętnego wzrostu. Ma około 167 cm ( wyższa od autorki .w. ) Kobiece walory ma powiedzmy a w sam raz- czyli nie ogromne i nie małe; przeciętne. Jest wysportowana i szczupła. Ma długie proste i ciemnofioletowe włosy, sięgają jej średnio do kolan. Fiolet ten złudnie przypomina czerń, i umie zmylić niejedną osobę. Ma prostą i przydługą grzywkę, której nigdy nie układa, zazwyczaj włosy posłusznie się układają jak należy, ale wiadomo każdemu może zdarzyć się gorszy dzień. Jej twarz jest zgrabna i lekko owalna, ogromne jasnoniebieskie oczy przyciągają najbardziej uwagę. Nosek ma drobny i zgrabny a zaróżowione usta zazwyczaj ułożone w uśmiech szeroki i pogodny który niemal zaraża optymizmem i dodaje otuchy. Nosi zazwyczaj czarne trampki i jeansy w kolorze swoich włosów do tego. Biały, zwyczajny przylegający podkoszulek i koszula w niebieską kratę- to jej podstawowy zestaw ubioru.
Podczas walki zazwyczaj ma na sobie standardowy zestaw, chociaż jest pewna różnica. Fakt że traktuje przeciwników poważnie oznaczają związane w ciasnego kuca włosy, choćby i źdźbłem trawy który zerwie gdzieś po drodze.Zainteresowania: Trudno powiedzieć, naprawdę... Chyba jedynym jej niezmiennym przez ten ogrom lat zainteresowaniem jest walka.
Charakter: O, no to się zaczęło. A może frytki do tego? Kobieta zmienną jest, może jednak shake chcesz?
Dziewczyna ma to do siebie że jak się do kogoś przywiąże i ten ktoś zostanie zraniony w jakikolwiek sposób- BIADA TEMU CO ZROBIŁ KUKU. Serio. Ta sztuka umie zajebać najtańszym plastikowym nożykiem choćby i z budki kebaba.
A na serio. Na ogół spokojna, i miła ( ale pięścią by zabiła). Przyjacielska, przywiązuje wagę do kontaktów z innymi. Stawia na swoim, i tu nie chodzi o to że się rządzi... Przynajmniej nie odczuwać tego bo zazwyczaj wszyscy się z nią po prostu zgadzają. Potrafi świetnie zaplanować atak, i stara się zawsze mieć coś w zanadrzu- wyjście awaryjne. Stara się nie martwić na zapas- ale wiadomo, nie wszystko wychodzi tak jak chcemy. Jeśli spojrzymy na to jak się zachowuje wobec osoby ukochanej... Hm... Przylepa o dobrym i ciepłym serduchu które zawsze stoi otworem... Nawet po kłótni. Nie umie się długo gniewać i nawet nie chce... Jeśli widzi chociaż cień swej winy woli przeprosić. Jest wierna ukochanemu i swoim przyjaciołom.
Uwielbia żartować i docinać innym czasami dość dotkliwie (patrz ma kilka konkretnych kozłów ofiarnych). Jej uwagi są zazwyczaj celne w punkt czasami wmurują wszystkich wokoło a czasem rozbawia do łez, tak to już z tą Yuume jest.Lubi ( kolor/zwierze/cecha charakteru/danie/napój/pora roku): Fioletowy, niebieski, biały, czarny, blond ;w; , psiaki, prawdomówność, wierność, E... niesprecyzowano, Kawa z mlekiem, sok pomarańczowy, KAŻDA! ( z wyjątkiem drobniuteńkim)
YOU ARE READING
OC, OC Pogania
RandomTo swego rodzaju spis i opis OC jakie posiadam. Jakie tworzę w wolnych chwilach .w. Nie umiem rysować, także kazdy obrazek tu to dzieło mojej znajomej kluchy albo komisz albo w najgorszym wypadku piękny i niepowtarzalny kreator *WoooHooo* Jak ktoś b...