Dedimya tükenmeyecek sevda....belki zamanın birinde unutulurdu yada kimbilir birileri dağlara kazirdi.. hani olurya kocaman taşlara...dağlar kimsenin bilmediği yaklaşamadigi heybetli kayalarla doludur..onlar hep ihtisamlidir insanlar sadece bulutlarla ilişkisine hayran kalır ve güneş doğarken ve akşam batarken..çok ihtisamlidir bu durum çünkü..biz insanlar ne bulutlara nede kayalarla basedebiliriz...ne biliyim belkide sadece takıntı dan ibaretti....ama bi gerçek vardı güzel gözlü kadın. ..oldukça sempatik sanki bişeylere küsmüş. ..orda öylece duran bi kadın vardı. ..adını ben koydum güzel gözlü kadın. .aslinda gözleri filan güzel diyildi ya....ama onu güzel yapan gözleri değildi ruhunundaki güzelliklerin gözlerine yansımasıydi. ..çünkü ruh en çok gözlere yansır..doğruları hep gözler anlatır bazen bir küfürle; bazen tek sermayesi olan gözyaşı ile..yani gözler aslında herkesin kütüphanesidir. anlayan için. .okuma yazma bilmeyen birine asla kitap okutamazsın..sadece sen okursun o dinler.ama bişey anlamaz...bütün yorgunlukları; yaşanmış bütün sevdaları. Kaybettiklerini ve korktuğun herşeyi bitek o anlatır...gözleri güzel kadının güzel olan sadece yüreği değildi gözleri de güzeldi. ...ve ona o ismi ben taktım. .duysa nasıl mutlu olur..balım yaaaaa.....evet balısı. ..benim balııım...gerçi benden başka kimse balım demedi çünkü o bi baldi kimsenin bilmediği bi baldi o .
..yanakları ısırılmayi hak eden baliisssıii........gözler bazen ağlar;güzel gözlü kadında olduğu gibi oysa ben hep dua ettim güzel kadın için. ..hiç ağlamasın diye..hani birisi bana dese ağlama diye, mümkün değil ağlarım. .durduramam çünkü..ve gözlere söz geçirmek hicbizaman mümkün olmamıştır. ...ucunda birde sevda varsa,artık çoktan iş işten geçmiştir..gözler kalbin esaretindedir kimseye sormaz niye diye ama hep dinletir sormadığı sorulara aldığı cevapla..çünkü bedenin sabır taşıdır onlar..bişey olduğunda ilk ona şikayete koşarız. ..onlar bu duruma hazirdir;hemen baslar akmaya....gözleri güzel kadın...gözleri umut dolası kadın..gözlerinin içi gülesi kadın. .NAZIM HİKMET ;Gozlerin
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİ GÜZEL KADIN....
Non-Fictionsevmek;yerine ağlamayı seçen bir kadinin hikayesi..oysa o gözler hiç ağlamayı hak etmedi yada adam böyle istedi..ve sevdayı tüketmeye zamanın gücü yetmedi..