"Ale nebodaj by si nás odtiaľto vyhnal."povedal jeden z tých dvoch chalanov ktorý sedeli pri Kate. Vyzeral mi povedome a ako prehovoril tak mi to došlo. "Ale ahooj..bože tak dlho sme sa nevideli"povedal som a išiel som ho objať. Boli to moji spolužiaci zo strednej. Boli to moji parťáci v baroch. Pomáhali mi baliť baby. Musím sa priznať že keď som bol menší tak som bol taký sukničkár. Na každú noc som mal nejakú inú a stačilo asi 10 min a už zo mňa tie dievčatá boli vlhké. Asi som až tak moc okúzľujúci.Ale aj ja som im pomáhal baliť dievčatá. Hovoril som im že ako na to. Napríklad že čo ma povedat ako sa tváriť a kopu iných blbosti. Ale už ma to omrzelo. Keď som dospel tak som zistil že aky hajzel som bol a hanbím sa za to. Ale už som taký není a ani nechcem byť. Ale najhoršie na tom je že ľudia si ma pamätajú len podľa toho že som sukničkár. "No už som sa zľakol že si nespomenieš."povedal Teo. A ten druhý je Derek. Teo je blondak s oceanovo-modrimi očami,priemernou postavou ale vypracovanou. A Derek je čiernovlasý a tiež má modré oci a je vyššej vypracovanej postavy. Kazdy z nás je iný ale navzájom sa dopĺňame. "Ehm nechceš nás zoznámiť?"spýtal sa Teo. "Jaj ja by som aj zabudol...toto je Kate. Kate toto je Teo a Derek."navzájom si podali ruky."Teší ma chlapci."povedal Kate a pousmiala sa."Aj nás teší."povedali skoro naraz. "Takže toto je tvoj úlovok na dnešnú noc?"spýtal sa Derek. "Nie"odpovedal som nahnevane a s hnevom v očiach. "Ona je iba moja kamarátka."povedal som tak aby to dobre počuli aby dvaj "Kamarátka vravíš."pobavene povedal Derek. "Ano kamaratka....s toho čo sa dialo na strednej som už vyrastol."povedal som tak aby to počul iba on.Kate len nechápavo pozerala na nás tak sa radšej napila. Vypila to všetko na jeden šup a potom sa zamracila lebo to bol dosť silny alkohol. "Iha no tá sa s tým nehrá."povedal Teo. "Kate nechcela by si si ísť zatancovať?"spýtal sa Teo po chvíli.Kate sa najskôr pozrela na mňa a potom zase na Teo. "A prečo nie?"povedala a zdvihla sa zo sedačky a nasledovala Tea. Zase som pocítil ten pocit. Zvieral ma z vnútra. Ako to nazvali moje svedomie. Aaa... žiarlivosť. Kolo som do seba whiskey aby ma to prešlo. Prestalo to ale ako náhle som sa na nich s Teo pozrel zase to začalo. Všetka zlosť sa mi nazbierala v tele mal som sto chutí mu ísť jednu vraziť. Ale nwm prečo sa s Kate sme iba kamaráti. Ale niečo je na nej iné. Je taká odolná alebo ako to nazvať. Proste normálne som sa s ňou porozprával a nechala sa na mňa ako všetky ostatné. "Čo na nich tak zisas? Ako keby si žiarlil či čo?" Povedal Derek a zachechtala sa. "Ja a žiarliť prosím ťa."aj keď to nebola pravda ale nemohol som priznať že mám pre ňu slabosť. Pesnička skončila a Kate prišla tam za nami. "No čo vy hrdličky idete tancovať?"prišla k nam a mala ten najkrajší úsmev na tvári aký som kedy videl. "Jasné pome to tu rozbaliť."povedal Derek a smeroval k Teovi ktorý čakal na Kate. "A ty čo?"povedala Kate a pozrela sa na mna."Mne sa nechce ísť tancovať."povedal som ale aj sa mi chcelo ísť tak ale nemal som moc na to náladu."Ale no tak pooď. Šak dnes sme tu spolu tak by si mal ísť so mnou tancovať."povedala,chytila ma za ruku a začala ma ťahať na parket. Nechal som sa, nemôžem predsa byť až taký suchár. Tak sme tancovali a potom sa naše pohľady zase stretli a ja som sa k nej poľami približoval. Ona sa len usmievala a tancovala ďalej. Prišiel som až k nej,boli sme iba kúsok od seba,chytil som ju za boky a pritiahol k sebe. Môj pohľad stále smeroval na ňu a jej na mňa. Má krásne orieškové oči a ten jej úsmev bol očarujúci jej jamky boli na zožratie a ten jej chutny nostek. No proste ona je dokonala.Začal som sa pomaly približovať k jej perám,delil nás už len kúsok a.......
Takže tu je 6 časť dúfam že ma nezabije za ten koniec tak ale musí tu byť to napätie. Dúfam že sa vám časť páčila a dúfam že sa vám zatiaľ páči celkovo aj príbeh. A ešte hore máte ako vyzerá Teo a Derek.😂❤
YOU ARE READING
You Don't Know Me
RomanceDievča ktoré šikanovali a nevšímali sa zrazu zmení. Začnú ju brať do kolektívu a zisťovať že je normálna ako všetci ostatní. Ale čo ak si začne s bratom jej najväčšej nepriatelky? To bude ešte len ohňa. Ale nebude to taká ľahká cesta sa k nemu dosta...