Love Trouble...

96 7 5
                                    

Ik ben Noa en ben 14 jaar oud. Ik ben smoorverliefd op Jown. Hij heeft bruine haren en groene ogen. Ik hou van hem al sinds ik hem zag. Ik vond hem gelijk al superknap. Ik ben echt een jongensgek altijd op zoek naar knappe jongens. Jullie merken dan ook wel dat Kim en ik verschillend zijn. Tog zijn we de beste vriendinnen en dat gaan we ook blijven.

Ik ben Kim. Ik ben 14 jaar oud. Ik ben verliefd op een jongen genaamd, Jown. Toen ik hem voor het eerst zag, was het liefde op het eerste gezicht. Mijn karakter is niet echt zoals andere mensen, ik hou niet van Ballarina's(Ik weet niet waarom ik dat schrijf, alsof het iemand boeit) maar ik hou meer van Sportschoenen (ooww het was gewoon een voorbeeld met die ballarina's) Ik hou niet graag om over jongens te praten.

P.O.V. Kim

'Noa ?', zeg ik. 'ja?', vraagt Noa. 'Als we nou beloven dat we nooit maar ook echt nooit ruzie maken om een jongen?', vraag ik. 'Klinkt een goed idee, nou... Beloofd', zegt ze. En we geven elkaar een knuffel. 'weet je, ik ben echt heel blij dat ik je vriendin ben, en we vertellen alles aan elkaar', zeg ik blij. 'Ja daarom', zegt Noa.

2 Dagen later

Ik ga een geheim vertellen maar dit mag je tegen niemand zeggen, ik meen het tegen niemand (eigenlijk mag ik het niet tegen iemand zeggen). James vroeg me verkering en ik riep gewoon 'Jaaa!!' maar ik wou dit zo graag aan Noa vertellen, maar ik mag het niet, of anders maakt hij het uit met me. Nou het was gisteren gebeurd, OMG... Ik wil het zoo graag zeggen, maar ja het mag niet. Maar ik denk dan dat ze er kapot van word, maar ja ze vindt wel een andere vriend.

Maar vriendinnen moeten elkaar alles vertellen, wat moetbik nu doen ? Ik verraad nu mijn vriendin. Jown stuurt me een bericht.

Slaaplekker schat. doeiX

P.O.V. Noa

Noa P.O.V

Laatste tijden heb ik het gevoel dat er is iets met Kim, alsof ze mij iets wil vertellen. Ik denk ook dat ik minder verliefd ben op Jown. Ik denk dat Jown een slecht invloed heeft op mij, al weet ik niet waarom. Ik weer dat is gemeen. "Vind je dat ik mensen snel veroordeel?" Vroeg k aan Kim. "Hoe kom je daar nou weer bij?" Zei ze zo droogjes. "Kim je beantwoord mijn vraag niet!" Kim wou iets zeggen maar toen kwam Banj, een jongen uit mijn klas die verliefd is op Kim. Kim is heel mooi, ze heeft groene ogen en gemiddeld lang haar, ze draagt altijd stoere kleding en is echt geen tuttig type. "Noa heb je het huiswerk van biologie gemaakt?" Vroeg hij. Ik had het wel, maar wist niet of ik het moest geven. "Eeumh.... Ja, maar is mijn kluis en heb nu geen zin om te pakken, zoek iemand anders" zei k nogal onbeschoft. Toen ging de bel, en Kim en ik zitten naast biologie niet naast elkaar. Daar kan ik dus zo niet tegen, ik wil een antwoord op mijn vraag!

'Pech die krijg je niet', zegt ze en stak haar tong naar me uit, maar ik negeer het.

Twee dagen later...

Ik zat in de metro, Kim was al uit gestapt en Jown zat iets verderop in de metro. Ik wou me omdraaien en naar hem stralen, en dat deed ik natuurlijk ook. Ik draaide me om en zag Jown vlak voor me staan. Hij keek me aan en zei:" Mag ik naast je komen zitten?" Vroeg hij. " Ja hoor, kom maar", ik wou niet overdreven blij klinken en deed gewoon een beetje normaal. Maar mijn hart was aan het dansen van vreugde. "Ik wil je wat vragen en zit er al een tijdje mee..." Het was even stil en toen ging hij weer verder "Ik zal het maar snel zeggen... Noa ik vind je echt leuk! Wil je met me? Maar je mag het tegen niemand zeggen!!!" Ik was stil, ik wou springen en dansen en schreeuwen. "Eeuhm, ik weet niet wat ik moet zeggen." Natuurlijk wist ik dat wel! Maar wou niet overdreven lijken. "Ja, oke!" "Maar ik mag het tog wel tegen Kim zeggen?" Vroeg ik heel voorzichtig. "Nee, natuurlijk niet. Ik zei NIEMAND!" En dat schreeuwde hij. Even voelde ik een monster voor me en niet Jown, mijn vriendje! Ik werd meteen weer blij bij deze gedachte. Jammer genoeg moest hij uitstappen, ik pakte snel zijn hand en gaf hem een kus erop. Zonder nog iets te zeggen stapte hij uit.

...

We gaan snel mogelijk verder... we willen meer lezers, en volg ons asjeblieft wij volgen terug... ^-^ Kusjes van Noa en Kim ♥♥

Love Trouble...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu